کشف ۳۳ تن مواد مخدر صنعتی و سنتی با دستگیری ۴۸۰۰ قاچاقچی در آذربایجان غربی

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار ناصر اصلانی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه با اشاره به اقدامات پلیس Police و نیروی انتظامی آذربایجان غربی در راستای حفظ امنیت مردم اظهار داشت: در همه حال و در هر مکانی گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم و تلاش می‌کنیم تا اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان دهیم.
وی افزود: مقبولیتی که نیروی انتظامی در میان مردم دارد به سبب پشتیبانی مردم از این تشکل است و امسال هفته ناجا را با شعار پلیس برای امنیت و امنیت برای همه شروع می‌کنیم و به دنبال این هستیم که امنیت نسبی را در جای‌جای جغرافیای آذربایجان غربی به ارمغان آوریم تا مردم به فعالیت‌های خود ادامه دهند.
رئیس پلیس آذربایجان غربی گفت: روحیه فداکاری، ایثار و شهادت طلبی و بیش از 750 مفر از هم‌رزمان ما برای برخورد با عناصر ضدانقلاب و دیگر کارشکنان در کنار دیگر نیروهای مسلح تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کردیم و از دیرباز به نام شهر شهیدالشهدا معروف هستیم.
وی خاطرنشان کرد: امنیت زیرساخت و سبب تویعه تمام فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است و امنیتی که امروز در کشورمان و در استان وجود دارد به سبب خون شهدا، هوشیاری مردم، هماهنگی بین دستگاه‌های کشور است و این موضوع در حالی است که در منطقه ناامنی‌های بسیاری وجود دارد و بیش از 900 کیلومتر مرز مشترک نیز نتوانسته امنیت ما را به خطر بیندازد.
اصلانی بیان کرد: نیروی انتظامی همانند سایر سازمان‌ها و نهادها برای خود آرمان مقدسی دارد و برای حفظ و اجرای این آرمان از جان خود می‌گذرد و تمامی تلاش‌های خود را به کار می‌گیرد از این رو مورد قبول تمامی مسئولان است و مهم‌ترین وظیفه‌ای که پلیس و نیروی انتظامی دارد حفظ آرامش مردم و جان آن‌هاست.
رئیس پلیس آذربایجان غربی تأکید کرد: امسال صدها هزار تماس حضور و تلفنی دریافت کرده‌ایم که 36 درصد از انها به مرحله عملیات رسیده است و 56 درصد در حوزه ارشاد و راهنمایی بوده و میزان 3 درصد نیز تکراری است.
اصلانی تصریح کرد: ما به عنوان پلیس خود را مقید می‌دانیم از آبرو، جان، مال و ناموس مردم تا جایی که خون ر بدن داریم دفاع کرده و با افراد ناهنجار برخورد کنیم.
وی تصریح کرد: دفاع از ارزش‌های جامعه اسلامی دومین هدف اصلی نیروی انتظامی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) و پس از ایشان مقام معظم رهبری برایمان ترسیم کرده است و در راستای نشر فعالیت‌های انقلاب اسلامی فعالیت‌های خود را پیش می‌بریم.
اصلانی یادآور شد: دفاع از قانون Law و قانون‌مداری سومین آرمان ماست و در دیدار اخیر مقام معظم رهبری در دانشگاه امین با پلیس به اجرای قانون از طریق پلیس تأکید کرده است و تا زمانی که ضرورت دارد حضور پیدا می‌کنیم و با هنجارشکنان برخورد می‌کنیم.
وی اظهار داشت: در این هفته سه موضوع را دنبال می‌کنیم و گام نخست ارائه عملکرد پلیس در این هفته است و علی‌رغم محدودیت‌های اقتصادی جامعه و تحریم‌های ناجوانمردانه مشکلاتی را در حوزه اقتصادی برای ما ایجاد کرده است پلیس شبانه روز آماده خدمت‌رسانی است و در سال گذشته 33 تن مواد مخدر Drugs صنعتی و سنتی از قاچاقچیان استان کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس آذربایجان غربی افزود: بیش از 4 هزار و 800 نفر قاچاقچی Smuggler شناسایی شدند و بیش از 15 هزار نفر معتاد Addicted از خیابان‌ها جمع‌آوری شدند که از خواسته‌های مهم مردم هستند و در شش ماهه سال جاری 6 درصد سرقت‌ها کاهش داشته و نسب به سال گذشته 15 درصد کاهش یافته و مدیریت جاده‌های درون شهری ‌ و برون شهری نیز یکی دیگر از اقدامات پلیس است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 313349 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟