به گزارش رکنا، سرهنگ عبدالعلی روانبخش رئیس پلیس Police شهرستان کرمان در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از انتقال مواد مخدر Drugs از محورهای شرقی استان به مرکز استان با خبر شدند.
این مقام انتظامی در تشریح عملیات اول بیان کرد: مأموران انتظامی بخش گلباف این فرماندهی هنگام گشت زنی های هدفمند و نامحسوس در محور جوشان-گلباف به یک دستگاه خودرو سواری پیکان مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند.
وی افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو موفق شدند 99 کیلوگرم حشیش را که در بدنه خودرو جاساز شده بود کشف و در این راستا دو قاچاقچی Smuggler را دستگیر کنند.
روانبخش در خصوص عملیات دوم اظهار کرد: ماموران انتظامی بخش راین نیز با کار اطلاعاتی از حمل و جابجایی مواد مخدر به وسیله یک دستگاه خودرو کاپرا در اطراف بخش راین آگاه شدند.
رئیس پلیس شهرستان کرمان در ادامه گفت: ماموران با گشت زنی های هدفمند موفق شدند، خودرو کاپرا را که در حوالی رودخانه ای بدون سرنشین متوقف شده بود، شناسایی کنند.
وی افزود: ماموران انتظامی با تحت نظر قرار دادن خودرو به محض مراجعه قاچاقچیان، در عملیاتی غافلگیرانه سه قاچاقچی را دستگیر و در بازرسی از خودرو 368 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.
روانبخش بیان کرد: در این دو عملیات در مجموع 467 کیلو گرم مواد مخدر کشف و پنج قاچاقچی نیز دستگیر و به همراه مواد کشف شده به مراجع قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 248025 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟