هفت تیرکش کهنوج دستگیر شد

به گزارش رکنا، سرهنگ رضا فیروزبخت، جانشین انتظامی شهرستان کهنوج با اعلام این خبر اذعان کرد: در پی تیر اندازی هایی در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری عاملان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
جانشین انتظامی شهرستان کهنوج افزود: ماموران انتظامی پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی در یک عملیات توانستند عامل شرارت و تیراندازی های ایذایی را مورد شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهشان دستگیر و طی بازرسی از مخفیگاه، دو قبضه سلاح ممنوعه کشف شد.
وی بیان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کیفری و شرارت و ایجاد ناامنی و رعب وحشت و اخلال در نظم و امنیت شهروندان در شهرستان کهنوج است.
فیروزبخت اظهار کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی و شرارت های خود، از جمله سرقت Stealing مسلحانه، حمل سلاح غیر مجاز، زور گیری، تیراندازی منجر به جرح احدی از شهروندان، حمل و نگهداری موادمخدر و... اعتراف کرد.
جانشین انتظامی شهرستان کهنوج در پایان با اشاره به اینکه این شرور مسلح پس از دستگیری برای سیر روند قانونی تحویل دستگاه قضا شد، گفت:اشراف اطلاعاتی، از اولویت های پلیس در حوزه استحفاظی است و اجازه نخواهد داد مخلان نظم، آسایش و آرامش مردم را بهم بزنند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 


اخبار زیر را از دست ندهید:

شکایت پسر 11 ساله تهرانی از مربی باشگاه / مرا در خانه اش آزار و اذیت کرد + عکس

اعتراض به حکم سنگین قاتل ستایش + عکس

پیمانکار شهرداری به اعدام محکوم شد + عکس

رفتارهای زشت یک نوعروس که خیلی زود طلاق گرفت

صحنه زیبا از یک تصادف شدید +عکس

ماجرای دستگیری بازیگر زن مشهور از زبان خودش +عکس

خانواده پرجمعیت هنرمند زن مشهور ایرانی +عکس تمامی خواهران

تیپ خاص الناز شاکردوست در اکران «نیمه شب اتفاق افتاد» +عکس

 

کدخبر: 229231 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟