دستگیری سارق خودروهای محدوده میدان انقلاب تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ امیری راد، رئیس کلانتری 148 انقلاب در مورد دستگیری این سارق گفت: از مدتی قبل و درپی وقوع چندین فقره سرقت Stealing لوازم داخل خودرو در محله جمالزاده و خیابان دکتر قریب، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران کلانتری 148 انقلاب قرار گرفت.
وی با بیان اینکه مأموران کلانتری با راه‌اندازی گشت های آشکار و پنهان اقدامات خود برای دستگیری این سارق را آغاز کردند، تصریح کرد: سرانجام مدتی بعد مأموران این سارق را حین سرقت لوازم داخلی یک خودرو مشاهده کرده و برای دستگیری وی، وارد عمل شدند که این سارق اقدام به فرار Escape کرده و با سوار شدن به خودروی سواری‌اش سعی در دور شدن از مأموران را داشت که در نهایت در تعقیب و گریز با مأموران دستگیر و به همراه خودروی خود به مقر انتظامی منتقل شد.
رئیس کلانتری 148 انقلاب با اشاره به انجام بازجویی از این سارق و بررسی سوابقش گفت: در بررسی سوابق متهم مشخص شد که وی یکی از سارقان سابقه دار و حرفه ای این محدوده است و پیش از این چند بار دستگیر و به زندان Prison افتاده بود اما پس از آزادی Freedom دوباره دست به سرقت زده است.
امیری راد با بیان اینکه متهم با خودروی سواریش به سرقت می رفت، ادامه داد: در بازجویی های اولیه او منکر هر نوع اقدام به سرقت شد اما پس از رویارویی با ادله و شواهد به ناچار لب به اعتراف گشود و به بیش از 5 فقره سرقت از خودرو در محدوده میدان انقلاب اعتراف کرد.
به گفته وی، متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم Crime روانه دادسرا شد.
امیری راد به شهروندان توصیه کرد که از نصب تزئینات گران قیمت بر روی خودرو های خود خودداری کرده و لوازم با ارزش خود را روی صندلی های خودرو رها نکنند و حد امکان، خودروی خود را در پارکینگ پارک کنند.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 


اخبار زیر را از دست ندهید:

آزار و اذیت وحشیانه مینا توسط 4 جوان در سوله خارج از شهر / این اقدام فیلم برداری شده بود

نقشه زن «عَلَم» برای یافتن راز عیاشی های وزیر دربار + عکس

دوقلوهایی که همه‌جوره به هم وصل هستند +تصاویر

زنم در راه پله ها با مرد همسایه تنها بود و...

10 کودک قاتل که روح شیطانی داشتند / این تبهکاران کوچک به اعدام محکوم شده اند + عکس

پست اینستاگرامى بهنوش طباطبایی بعد از جنجال رسانه اى درباره جدایی اش از مهدی پاکدل +عکس

سلفی جالب خواننده زن مشهور با لیونل مسی در لباس بارسلونا +عکس

چهره بهت زده بازیگر زن ایرانی در حالی که سیگار به دست دارد! +عکس

 

کدخبر: 228208 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟