پسر بچه 6 ماهه سکته کرد! / پدر و مادرش دستگیر شدند

به گزارش گروه ترجمه رکنا، زن و شوهر جوانی در معرض اتهام خفه کردن فرزندشان با کمربند قرار دارند. امدادگران روز یکشنبه، با حضور در منزل این زوج در غرب میدلندز با کودکی مواجه شدند که دچار ایست قلبی شده بود. قربانی به سرعت به بیمارستان انتقال داده شد، اما متاسفانه درگذشت.

پدر 24 ساله و مادر 23 این کودک با نام مستعار "کایدن" به ظن قتل Murder فرزندشان بازداشت شدند که البته در حال حاضر با قید وثیقه آزاد هستند. همسایگان این زوج مدعی شده اند که آنها فرزند 6 ماهه شان را با کمربند به قتل رساندند.

جسد وی به پزشکی قانونی انتقال داده شده، اما نتیجه آن روزهای آتی آماده خواهد شد. در تحقیقات پلیس Police یکی از همسایگان مظنونین اذعان داشته این کودک اکثر مواقع در کالسکه در حال گریه بوده و والدین وی به آن توجهی نمی کردند که چه مشکلی باعث گریه فرزندشان شده است.

یکی دیگر گفته همه چیز خوب به نظر می رسیده اما هیچ شخصی نمی داند پشت درهای بسته این خانه چه اتفاقی افتاده است. همسایه دیگر "اما میلار" 23 ساله اضافه کرده این زوج هر دو بیکار بوده اند و پسر 4 ساله دیگری نیز دارند و مرگ این پسر داستان غم انگیزی است. طبق اظهارات سخنگوی پلیس غرب میدلندز روز یکشنبه 12 ژوئن ساعت 2 بعدازظهر گزارش ایست قلبی یک کودک 6 ماهه را دریافت کردند که بررسی های پزشکی نشان می دهد این کودک به خاطر خفگی فوت نکرده است بلکه به خاطر فشارهای روحی که در این سن به او وارد شده است باعث ایست قلبی او شده است .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تمام ناگفته‌های پرونده پزشک تبریزی از زبان مادر المیرا + عکس

گفتگوی بهت آور با قاتل محمد حسین ۱۰ ساله / لباس هایش را در آوردم چون پول نداد! + عکس

3 کودک ماهشهری در نزد دادستان با پدرشان ملاقات کردند / هر سه می لرزیدند + عکس و فیلم

عجیب ترین ضمانت وام دختران دانشجو / یک عکس بدون لباس!

ارتباط عاشقانه تازه داماد با همکلاسی نوعروس

2 خواهر وکیل دوبی را به هم ریختند + عکس

این 3 مرد داعشی‌ های تلگرامی هستند

مرد اهوازی زن سابقش را داخل پراید به آتش کشید + عکس 16+

لیدا با مردی که انرژی درمانی می کرد قرار داشت / موبایل دخترم در جاده ملارد پیدا شد

نقشه کثیف دوستم برای ازدواج با زن صیغه ایم مرا گرفتار کرد

عکس دستفروشی یک روحانی در جمعه بازار تهران

حمله مرگبار به بادیگارد معروف در نارمک

 

کدخبر: 86496 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟