محمدسالار پارسا قهرمان بوکس کشور کشته شد  / شب تاسوعا رخ داد+ عکس و جزئیات

به گزارش رکنا،  درحالی خبر قتل قهرمان ۱۸ ساله بوکس استان مرکزی با ضربات چاقو منتشر شد که به گفته رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی قاتل در عملیات ضربتی پلیس در خنداب ۳ ساعت بعد از حادثه دستگیر شد.

شامگاه شنبه بود که خبری سبب شوک به جامعه ورزش استان مرکزی شد و آن اینکه قهرمان 18 ساله بوکس استان مرکزی با ضربات چاقو به قتل رسید به طوری که براساس اخبار  "محمد سالار پارسا" بوکسور 18 ساله استان مرکزی بر اثر ضربات چاقو در یک نزاع ساده خیابانی بدون هیچ پیش زمینه درگیری قبلی، به قتل رسید.

"محمدسالار پارسا" از قهرمانان المپیاد استعداد های برتر کشور بود که در سال 1398 در 3 اردوی متوالی تیم ملی بوکس نونهالان ایران نظر کادر فنی را به خود جلب کرد و از استعدادهای برتر مشت زنی ایران بود.

موضوعی که فوراً در دستور کار پلیس استان مرکزی قرار گرفت، به طوری که رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از شناسایی و دستگیری عامل قتل جوانی در این نزاع خیابانی که شنبه شب در اراک اتفاق افتاده بود خبر داد و اظهار داشت: قاتل متواری با تلاش ماموران در کمتر از 3 ساعت و در شهرستان خنداب از توابع استان مرکزی در عملیات موفق پلیس استان مرکزی شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ کامیار چهری در تشریح جزئیات این حادثه قتل افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان اراک، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی و گارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که جوانی در یک نزاع و با ضربات چاقو به قتل رسیده و قاتل از محل متواری شده است که ماموران با تحقیقات فنی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه قاتل را در شهرستان خنداب شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی و با همکاری عوامل انتظامی شهرستان خنداب قاتل را طی یک عملیات ضربتی و در کمتر از 3 ساعت دستگیر کنند.

چهری ادامه داد: متهم پس از اعتراف به قتل و جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

 

کدخبر: 812321 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟