بازداشت 2 زورگیر خشن محله غیاثی

به گزارش رکنا، سرهنگ " محمد جلینی " در تشریح این خبر گفت : در پی افزایش زورگیری از شهروندان توسط 2 موتورسوار در محله غیاثی تیمی از افسران مجرب کلانتری  این محل دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: با افزایش گشت زنی های نا محسوس،  روز گذشته  گشت انتظامی کلانتری 2 موتورسوار را در حال زورگیری از شهروندی مشاهده کردند.

وی با بیان اینکه ماموران بلافاصله دستگیری و  مهار سارقان در دستور کار قرار دادند ادامه داد: راکب موتورسیکلت از محل متواری ولی ترک نشین آن  که از موتورسیکلت پیاده و مشغول زورگیری بود، در یک عملیات ضربتی دستگیر و زمین گیر شد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم 23 ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و سرقت از شهروندان با همکاری همدستش اعتراف کرد.

این مقام انتظامی به شناسایی هویت و مخفیگاه متهم متواری اشاره کرد و افزود:  پس از  هماهنگی های قضائی، متهم دوم پرونده  نیز  در یک عملیات غافلگیرانه  در مخفیگاهش دستگیر  و موتورسیکلت متهمان نیز توقیف شد.

سرهنگ جلینی در پایان  خاطرنشان کرد: متهمان به 8 فقره زورگیری اعتراف و با شناسایی مال باختگان هر 2 زورگیر به دادسرا معرفی شدند.

کدخبر: 810627 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟