شهادت مامور پلیس کرمانشاه در درگیری 3 شرور مسلح / بازداشت عاملان شهادت سروان مهدی دامن باغ + جزییات و عکس

به گزارش رکنا، سردار “علی اکبر جاویدان” اظهار داشت: عصر روز گذشته (شنبه – ۸ مرداد) و پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حضور ۳ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار مسلح در قهوه خانه ای واقع در خیابان حداد عادل کرمانشاه، تیمی از ماموران کلانتری ۱۵ شریعتی راهی محل شدند.

شهید دامن باغی

وی ادامه داد: پس از حضور پلیس در محل، میان ماموران و اراذل و اوباش درگیری ایجاد می شود که در این حین متاسفانه سروان “مهدی دامن باغ” مورد اصابت گلوله یکی از اراذل قرار گرفته و به درجه رفیع شهادت نائل می آید.

دستگیری دو نفر از عاملان اصلی شهادت سراوان

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در این درگیری همچنین یکی از سربازان وظیفه نیز زخمی و سریعا به مراکز درمانی منتقل می شود که خوشبختانه حال وی مساعد است.

سردار جاویدان همچنین از دستگیری ۲ نفر در این راستا از جمله عامل اصلی شهادت سروان شهید دامن باغ خبر داد و گفت: تلاش برای دستگیری عامل سوم درگیری با جدیت از سوی پلیس ادامه دارد.

وی در پایان با تبریک و تسلیت شهادت سروان دامن باغ و تجلیل از شهامت و رشادت وی برای امنیت بخشی در جامعه، گفت: همکاران ما در برخورد با اراذل و اوباش مصمم بوده و در این راستا حاضرند مانند این همکار وظیفه شناس جان خود را فدا کنند.

کدخبر: 809497 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟