شگرد عجیب سارق حرفه ای خانه های تهرانی ها / با خودروی حمل اثاثیه

به گزارش رکنا، سرهنگ" حسین مافی"  بیان داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به کلانتری 115 رازی و اعلام شکایت از فردی که با کامیون خود به عنوان حمل کننده اثاثیه منزل با فریب و خوراندن آب‌ میوه مسموم اقدام به سرقت اثاثیه منزل وی کرده رسیدگی به موضوع و دستگیری متهم در اختیار تیمی از ماموران مجرب کلانتری قرار گرفت و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی کردند افزود: تیم مجربی از ماموران با اخذ مجوز قضائی به مخفیگاه متهم مراجعه و در حالی که مشغول تخلیه اسباب و اثاثیه سرقتی بود غافلگیر و دستگیر شد و کلیه وسایل سرقتی کشف و به کلانتری انتقال داده شد.

سرقت با آبمیوه مسموم

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران با اشاره به اینکه در استعلام بعمل آمده متهم دارای 16 فقره سابقه سرقت می باشد ادامه داد: متهم 35 ساله در تحقیقات اولیه پلیسی به جرم خود و سرقت اسباب و اثاثیه منزل با عنوان حمل کننده اثاثیه و سپس مسموم کردن مال باخته با آب میوه و همچنین 2 فقره سرقت مشابه معترف شد که مال باختگان شناسایی و به کلانتری دعوت شدند.

سرهنگ مافی در پایان از شهروندان خواست حتما از مراکز معتبر و دارای مجوز اقدام به کرایه خودرو جهت حمل اثاثیه منزل نمایند و در پایان خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

کدخبر: 809256 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟