موبایل قاپی با موتور آبی رنگ در شرق تهران / پلیس فاش کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه "علی ولیپور گودرزی " رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: با وقوع سرقت های کیف قاپی توسط 2 مرد لاغر اندام در شرق تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص کرد، متهمان با استفاده از یک موتور سیکلت آبی رنگ در مکان‌های خلوت شرق تهران، سرقت‌های خود را انجام داده‌اند.

ورود کارآگاهان پلیس آگاهی به پرونده دستگیری 2 موبایل‌قاپ حرفه‌ای

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی با دریافت این اطلاعات خیلی زود وارد عمل شدند، و با بازبینی دوربین‌های مداربسته هویت و مخفیگاه 2 سارق سابقه دار را در شرق تهران شناسایی کردند.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گورزی عنوان کرد: همین کافی بود تا تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم وارد عمل شوند و با کسب مجوز‌های لازم قضائی به مخفیگاه موردنظر مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان در یک عملیات منسجم، متهمان را دستگیر کردند ادامه داد: سارقان پس از انتقال به پایگاه ششم پلیس آگاهی به 8 فقره کیف‌قاپی در شرق تهران اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با دستور قضائی متهمان جهت کشف جرائم احتمالی در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات در رابطه با این پرونده همچنان ادامه دارد.

کدخبر: 807050 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟