انهدام 7 باند بزرگ سرقت در غرب استان تهران

به گزارش رکنا، سردار "کیوان ظهیری" اظهار داشت: در 72 ساعت گذشته ماموران انتظامی غرب استان تهران با تلاش ها و اقدامات تخصصی، چهاردهمین مرحله از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در 6 شهرستان غرب استان تهران را به اجرا گذاشتند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در اجرای این طرح با اجرای 356 فقره حکم قضائی، 7 باند بزرگ سرقت منهدم و یک هزار و 41 نفر دستگیر که 451 از آنها مالخر بوده و 731 قلم اموال مشکوفه کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در اجرای این طرح 114 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی کشف و برابر اطلاع رسانی از سوی پلیس, به مالباختگان تحویل داده خواهد شد.

سردار ظهیری اظهار داشت: در طول این مدت 482 قاچاقچی مواد مخدر ، خرده فروش و معتاد متجاهر دستگیر و518 کیلو گرم انواع مواد مخدر توسط یگان های انتظامی کشف شد.

دستگیری اوباش غرب تهران و تحویل آن ها به مرجع قضایی

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف 70 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق، تصریح کرد: در این خصوص 21 قاچاقچی کالا دستگیر شده و 38 هزار و 954 قلم انواع کالای قاچاق از شهرستان های غرب استان تهران کشف و به مقامات قضائی تحویل داده شدند.

سردار ظهیری با اشاره به کشف 3 قبضه سلاح جنگی و 103 قبضه سلاح سرد از اوباش، بیان داشت: در طول اجرای این طرح 28 نفر از مخلان نظم و امنیت و اوباش دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان از شهروندان بابت همکاری مطلوب با پلیس در اجرای این طرح خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

گفتنی است؛ با هماهنگی های انجام شده با مقام قضائی، تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شده تا به جرایم آنها رسیدگی شود.

کدخبر: 806620 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟