جاسازی ماهرانه 275 کیلو هروئین بین خوشه های انگور در بردسکن

به گزارش رکنا، سردار سرتیپ محمدکاظم تقوی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق یک محموله سنگین مخدر از سوی تعدادی از سوداگران مرگ از طریق محورهای مواصلاتی بردسکن، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان و مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی درونه این شهرستان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: مأموران پلیس با اشراف کامل اطلاعاتی و رصد میدانی متهمان را که سوار بر یک دستگاه وانت نیسان بودند شناسایی و ردزنی کردند و این خودرو که حامل بار انگور بود را در ایستگاه بازرسی درونه متوقف کردند. مأموران انتظامی در بازرسی دقیق خودرو مورد نظر 275 کیلوگرم ماده مخدر از نوع هروئین که به طرز ماهرانه ای در میان بار انگور جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.راننده خودرو وانت نیسان نیز دستگیر شد.

سردار تقوی ادامه داد: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در مرحله دیگری از این عملیات 3 همدست راننده نیسان را شناسایی و این افراد را در مخفیگاهشان حین استعمال موادمخدر دستگیر کردند. مجریان قانون در بازرسی از مخفیگاه این سوداگران مرگ نیز 300 گرم تریاک به همراه دو دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه موتورسیکلت را کشف و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی بیان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و با قرار متناسب قضایی روانه زندان شدند.

 

کدخبر: 802365 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟