بازداشت 11 شرور خطرناک در کاشان / آرامش به شهر بازگشت

به گزارش رکنا، سرهنگ ایرج کاکاوند گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی،  روز گذشته طرح عملیاتی ذوالفقار با هدف شناسایی و برخورد با اراذل و اوباش شاخص در سطح شهر کاشان اجرا شد.

وی افزود: در نتیجه این طرح و با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و طی هماهنگی با مقام قضایی تعداد ۱۱ نفر از اراذل و اوباش شاخص که سوابق کیفری ضرب و جرح عمدی با سلاح سرد ، قدرت نمایی،  اخلال در نظم عمومی ، مزاحمت نوامیس ، سرقت ، ایجاد رعب و وحشت و فروش مواد مخدر داشتند شناسایی و در یک عملیات ضربتی داخل مخفیگاهشان دستگیر شدند.

با تمام توان در برابر اوباش می ایستیم

این مقام انتظامی در ادامه با بیان اینکه پلیس در راستای برخورد با اراذل و اوباش و اقدامات افرادی که باعث بروز ناامنی و ایجاد بی نظمی در جامعه می شوند از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند ، تاکید کرد: با تمام توان در برابر اوباش می ایستیم و اجازه نمی دهیم به امنیت و آرامش مردم خللی وارد شود.

سرهنگ کاکاوند خاطرنشان کرد: پلیس از تمام ظرفیت ها و توان خود در راستای مقابله با جرایم و برخورد با قانون شکنان استفاده خواهد کرد و مجرمان بدانند که هیچگاه نمی توانند از نگاه تیزبین پلیس و قانون در امان باشند .

کدخبر: 801887 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟