پسر بازیگوش حساب بانکی پدرش را خالی کرد / بازی آنلاین کار دست او داد

به گزارش رکنا، سرهنگ سامع خورشاد گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان و اظهار وی مبنی بر حساب بانکی اش از سوی فرد ناشناس به طور اینترنتی در حدود ۲۰۰ میلیون ریال به سرقت رفته، پرونده اولیه در این پلیس تشکیل و پیگیری تخصصی آن در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

او می‌گوید: با توجه به ارائه مستندات از سوی شاکی و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی انجام گرفته توسط تیم کارشناسان این پلیس مشخص شد متهم پسرشاکی بوده با فعال سازی رمزدوم اقدام برداشت وجوه کرده؛ با هماهنگی مقام قضائی نامبرده دستگیر و به پلیس فتا استان منتقل شد.

انکار کردن هرگونه بزه ارتکابی توسط متهم

به گفته سرهنگ خورشاد متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه‌رو شدن با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری شده لب به سخن گشود؛ با اطلاع از شناسه‌های کارت بانکی پدرش و دسترسی به گوشی موبایل وی در طول دوماه طی ۱۴ مرحله تراکنش به منظور خرید بازی آنلاین اعلام داشت.

رئیس پلیس فتا مازندران هشدار داد: برای اینکه فرزندان در فضای مجازی کمتر آسیب ببینند، نیاز است که والدین بر فعالیت‌های سایبری آن‌ها و همچنین بازی‌های رایانه‌ای که انجام می‌دهند نظارت کافی داشته باشند.

سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و همچنین کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویداد‌های سایبری را از این سایت دریافت کنند وشماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر استان است.

کدخبر: 800321 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟