بازداشت سارق کنتورهای آب در شیراز

به گزارش رکنا، سرهنگ "فرج شجاعی" اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کنتورهای آب آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری "24 ابوذر" با انجام اقدامات پلیسی، موفق شدند در این خصوص یک سارق حرفه‌ای و یک خریدار اموال مسروقه را شناسایی و در یک اقدام برنامه‌ریزی شده آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

اقرار سارق به 50 فقره سرقت کنتور آب

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه سارق در بازجویی های پلیس به 50 فقره سرقت کنتور آب آپارتمان ها اقرار کرد، گفت: در بازرسی مخفیگاه این افراد، تعداد زیادی کنتور آب مسروقه کشف شد.

سرهنگ شجاعی خاطر نشان کرد: این سارق در پوشش مامور اداره آب و فاضلاب و به عنوان کنتور نویس وارد آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی می شده و پس از سرقت کنتورهای آب، از محل متواری می گردیده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان تحویل مرجع قضائی شدند، گفت: شهروندان چنانچه در سال گذشته و در سه ماهه اول سال جاری کنتور آب و سایر لوازم ساختمانی آنان مورد سرقت قرار گرفته و تاکنون کشف نشده است، جهت پیگیری به کلانتری 24 ابوذر واقع در شیراز- بلوار ابوذر غفاری، مراجعه و نسبت به شناسایی اموال مسروقه خود اقدام کنند.

کدخبر: 799177 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟