مرد غار نشین فومنی در گذشت + عکس و علت مرگ عزیز جنگل
حجم ویدیو: 63.11M | مدت زمان ویدیو: 00:04:45

به گزارش رکنا، مرد غار نشین شمالی درگذشت.عزیز نوروزی پرور، مرد غارنشینی که معروف به عزیز جنگل بود، دیشب در سن ۸۱ سالگی دار فانی را وداع گفت.این مرد فومنی غارنشین در غاری در دل جنگل‌های جیرده آلیان به تنهایی زندگی می‌کرد.

وی بیش از ۶۰ سال در جنگل‌های آلیان فومن زندگی می‌کرد. روابط عمومی اداره کل بهزیستی گیلان با تایید خبر مرگ « عزیز جنگل» گفت: وی چند روز قبل به علت بیماری و عفونت از ناحیه‌ی پا به آسایشگاه معلولین رشت منتقل شده بود.

پیش از این در گزارشی از او نوشته شده بود: «عزیز نوروزی» معروف به «عزیز غارنشین» مردی است که بیش از ۵۰ سال در غاری در دل جنگل‌های جیرده آلیان به تنهایی زندگی می‌کند.

در چندین سال اخیر حرف‌هایی درباره این مرد غارنشین گیلانی در رسانه‌ها منعکس شد و دلیل انزوا و غارنشینی این مرد مشکلات عاطفی و شکست عشقی در جوانی عنوان شد؛ مطبوعات و رسانه‌ها روایت‌هایی درباره عزیز نوروزی منتشر کردند و دلیل انزوای وی را شکست عشقی مطرح کردند.

 وی از سن ۱۸ سالگی با از دست دادن والدین خود از سوی نزدیکان و بستگان طرد می‌شود و به‌دلیل تنهایی و مشکلات روحی به شدت به انزوا روی می‌آورد.

غم فراغ والدین و بی‌مهری و دوری بستگان او را به این تصمیم وا می‌دارد که از روستا فاصله بگیرد و در تنهایی زندگی کند تا شاید به آرامش برسد.بر این اساس عزیز نوروزی از سن ۱۸ سالگی تاکنون که بالغ بر ۵۰ سال از آن می‌گذرد به تنهایی در غاری واقع در دل کوه و جنگل‌های روستای «جیرده آلیان» پناه برده است.

عزیز هر صبح برای تهیه مایحتاج روزانه خود از روستای آلیان به شهر «گوراب زرمیخ» می‌رود و مسافتی بالغ بر ۱۰ کیلومتر را پیاده روی می‌کرد.

عزیزجنگل1

کدخبر: 798627 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟