تیراندازی وحشت آور سارقان مسلح کابل برق به پلیس ساری / 3 مرد دستگیر شدند

به گزارش رکنا، سرهنگ "علی قیصری" در تشریح این خبر گفت: در پی افزایش وقوع سرقت های کابل برق در سطح استان و بخصوص شهرستان ساری، ضمن برگزاری جلسه فرعی قرارگاه سرقت، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با تجمیع پرونده های مشابه و بررسی و رصد سرقت های کابل برق به وقوع پیوسته در شهرستان مرکز و سطح استان و اطلاعات واصله از منابع خبری دریافتند که سه سارق مسلح درساعات پایانی شب و اوایل بامداد اقدام به سرقت کابل برق از حوزه استحفاظی پاسگاه پل تجن شهرستان مرکز استان دارند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران ادامه داد: کارآگاهان این پلیس با همکاری ماموران یگان امداد شهرستان ساری و پاسگاه شهدای بالاتجن، اماکن احتمالی حضور سارقان را تحت کنترل قرار دادند تا اینکه ماموران به یک خودروی سواری پراید با 3 سرنشین آن که بصورت مشکوک درحال پرسه زنی و تردد بودند مظنون می شوند.

تنگ ترشدن حلقه محاصره و زمینگیر شدن سارق

سرهنگ قیصری با اشاره به عدم توجه راننده خودرو به دستور ایست ماموران و اقدام به فرار آنان، تصریح کرد: با تنگ ترشدن حلقه محاصره، 3 نفر از سرنشینان خودرو با تیراندازی به سمت خودروی سازمانی اقدام که با درایت و هوشیاری مأموران و رعایت قانون بکارگیری سلاح، سارقان زمینگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در استعلام صورت گرفته مشخص شد خودروی توقیفی سارقان سابقه سرقت دارد، اظهار داشت: متهمان به 50 فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح استان مازندران اعتراف و از مخفیگاهشان 500 متر سیم برق کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا اعزام و با قرار مناسب روانه زندان شدند، ضمن تقدیر و قدردانی از همکاری مردم با پلیس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت های 110 تماس حاصل نمایند.

کدخبر: 798158 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟