مرگ مرد تهرانی در آتش سوزی مجیدیه / معمای پلیسی در آتش گرفتن پژو 206
حجم ویدیو: 6.81M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34

آتش سوزی مجیدیه آتش سوزی مجیدیه آتش سوزی مجیدیه آتش سوزی مجیدیه آتش سوزی مجیدیه

به گزارش رکنا، ساعت 8 شب قبل گزارش آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی واقع در خیابان مجیدیه شمالی،به ماموران آتش نشانی اعلام شد و اطفای حریق در دستور کار قرار گرفت.

 محل آتش سوزی یک مجتمع مسکونی ۵ طبقه در شش بلوک با ۱۲۰ واحد بود، دو تا از خودروها دچار آتش سوزی شده بود و باتوجه به وجود سقف کاغذ بالای ماشین دود غلیظی پارکینگ و کل ساختمان را فرا گرفته بود.

تعداد زیادی شاید نزدیک به 100 نفر در ساختمان محبوس شده بودند که با اقدام نیروهای امداد و باز کردن دربهای بسته‌ای که وجود داشت و با تجهیزاتی که همراه نیروها بود به داخل طبقات رفته و باتوجه به حجم بالای دود و حرارت عملیات جست و جو را آغاز کردند.

بیش از 80 نفر را موفق شدند که از ساختمان خارج کنند که 3 نفر با وضعیت خیلی وخیم از ساختمان خارج شدند که به تایید عوامل اورژانس یک نفر از آنها که یک فرد حدود 65 ساله بود فوت کرده و دو نفر دیگر تحویل عوامل اورژانس شدند.

بلافاصله رسیدگی به موضوع فوت این فرد، در دستور کار بازپرس کشیک قتل تهران قرار گرفت.

ورود بازپرس جنایی به پرونده آتش سوزی مجیدیه

بررسی های اولیه حکایت از این داشت که منشا آتش سوزی، آتش گرفتن پژو 206 پسر جوانی بود که یک واحد مسکونی در همان ساختمان داشت.

تحقیقات اولیه نشان می داد که دقایقی قبل از حادثه پسر جوان که قصد فروش خانه خود را داشت با یک مشتری به واحد مسکونی خود رفته بود و این در حالی بود که دختر جوان در کنار خودرو او در پارکینگ منتظر مانده بود تا برگردد که ناگهان خودرو دچار آتش سوزی می شود و دختر جوان به پسر تهرانی تماس و از آتش سوزی خودرویش خبر می دهد که تلاش آنها برای خاموش کردن خودرو بی فایده است.

بنا بر این گزارش، بازپرس پرونده دستور داد تا علت آتش سوزی خودرو پسر جوان مورد بررسی قرار گیرد تا در صورت عمدی بودن این حادثه تحقیقات جنایی آغاز شود.

در همان موقع با پسر تماس گرفته و گفته بود خودرو تو آتش گرفته است.

تحقیقات در این پرونده برای روشن شدن راز ماجرا در جریان تحقیقات قضایی ادامه دارد.

کدخبر: 798091 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟