قاتل شهید حامد ضابط پای چوبه دار رفت / صبح امروز در زندان رجایی شهر صورت گرفت + عکس

به گزارش رکنا، شامگاه پنجشنبه 30 مرداد سال 99، مأموران ضربت سر کلانتری چهارم، به راننده پرایدی مشکوک شده و دستور ایست دادند اما راننده بدون توجه به اخطارهای پلیسی اقدام به فرار کرد. بدین ترتیب تعقیب و گریز آغاز شد و متهم وقتی به چراغ قرمز رسید دنده عقب به‌طرف موتورسیکلت مأموران رفت و آنها را زیر گرفت. در این حادثه یک مامور پلیس به‌نام حامد ضابطی شهید و ستوان یکم محسن حسینی نیز مجروح شد.

راننده فراری نیز لحظاتی بعد از این تصادف توسط مأموران گروه ضربت سر کلانتری چهارم بازداشت شد. وی در تحقیقات گفت: آن شب من از شهر محل زندگی‌ام در شمال کشور، سه مسافر به تهران آورده بودم وقتی در شرق تهران از خودرو پیاده شدند برای اینکه خوابم نبرد و بتوانم به شمال برگردم حشیش و شیشه کشیدم.همان لحظه بود که دو موتورسیکلت گشت پلیس به من مشکوک شدند و دستور ایست دادند.

او ادامه داد: حال خوبی نداشتم، از طرفی وسایل مصرف مواد همراهم بود. زمانی که مأموران گشت را دیدم، صدایی به من دستور داد که فرار کنم. خیلی ترسیده بودم من چندین بار زندان رفته‌ام و طعم تلخ حبس را چشیده‌‌ام، نمی‌خواستم از دخترم دور باشم. به همین خاطر فرار کردم اما مأمور پلیس را زیر گرفتم که شهید شد. با اعتراف متهم، کیفرخواست او صادر شد و از آنجایی که اولیای دم خواهان قصاص بودند، دادگاه نیز رأی بر قصاص داد.

با تأیید این حکم در دیوانعالی کشور، این متهم چهارشنبه - امروز - در زندان پای چوبه دار می رود.

کدخبر: 797842 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟