فیلم لحظه وداع دردناک دختر و همسر شهید محمد یاسمی + عکس
حجم ویدیو: 65.04M | مدت زمان ویدیو: 00:03:45

محمد یاسمی ، محمد یاسمی ، محمد یاسمی ، محمد یاسمی ، محمد یاسمی

به گزارش اختصاصی رکنا،  پنجشنبه هفته گذشته خانمی با همراه داشتن حکم جلب همسرش به کلانتری نواب مراجعه و درخواست اجرای حکم را داشته که سرگرد محمد یاسمی برای انجام این ماموریت به آدرس مورد نظر اعزام می‌شود.

در مراجعه مامور به در منزل متهم برای تفهیم حکم و انجام دستور مقام قضایی، متهم با اسلحه کمری مامور را از ناحیه سینه هدف گلوله قرار داده و همسر خود را مجروح و پس از آن با همان سلاح اقدام به خودکشی می‌کند.

مامور وظیفه‌شناس با شلیک مستقیم گلوله به قلبش به شهادت رسید. امروز مراسم تشییع در مرکز فرماندهی پلیس پیشگیری تهران بزرگ برگزار شد.

شهید یاسمی

پلیس برای امنیت مردم جان خود را فدا می‌‌کند

رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: مجموعه انتظامی شبانه روز در خدمتگزاری حاضر بوده و در جایی که ضرورت دارد جان خود را فدا می کند.

 سردار مهدی معصوم‌بیگی رئیس پلیس پیشگیری فراجا در مراسم تشییع پیکر شهید محمد یاسمی _ که روز پنجشنبه در جریان اجرای حکم جلب به درجه رفیع شهادت نائل شد_ اظهار داشت: در مجموعه فراجا انسان‌های جان‌برکف در صف خدمت ایستاده‌اند؛ یکی از این انسان‌‌های پاکباز و جان‌برکف برادر عزیزم شهید جناب سرهنگ یاسمی است.

وی با بیان اینکه شهید سرهنگ یاسمی در حین انجام وظیفه جان خود را در طبق اخلاص گذاشت و به لقاء الله پیوست، گفت:شهادت این افسر شجاع و خدمتگزار را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

شهید یاسمی

رییس پلیس پیشگیری فراجا تصریح کرد: مجموعه انتظامی به لحاظ اهمیت وظیفه‌ از مرز تا مرکز و در همه کوی و برزن و در شبانه‌روز در خدمتگزاری حاضر است و در برخی مواقع که ضرورت دارد جان خود را فدا می‌کند.

سردار معصوم‌بیگی گفت: شهید یاسمی از آن دسته از مأمورانی بود که در طول خدمت خود انصافا بسیار پرتلاش، خدوم و ایثارگر بود اما متاسفانه جان خود را در این راه از دست داد البته شهادت ایشان جای تبریک دارد.

وی ادامه داد: شهادت این مامور کلانتری نشان از این است که مجموعه انتظامی در صحنه حضور دارد تا امنیت مردم حفظ شود.

شهید یاسمی

وی گفت: همه همکاران من چنین روحیه و چنین ویژگی داشته و آماده هستند برای اینکه امنیت مردم حفظ شود و مورد تعرض و تعدی قرار نگیرد، جان خود را تقدیم کنند.

گفتنی است شهید یاسمی مأمور کلانتری ۱۰۸ نواب حین در اجرای ماموریت در محله نواب به ضرب گلوله کلت به درجه رفیع شهادت نائل شد.

«شهید یاسمی» سنگربانی اصلی را معنا کرد

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: شهید یاسمی در واقع سنگربانی اصلی که حفظ جان مردم است را معنا کرد.

شهید یاسمی

سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید یاسمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبیعتا یکی از وظایف و رسالت اصلی انتظامی جمهوری اسلامی، تامین نظم و امنیت و حفاظت از جان و مال ناموس مردم است.

وی گفت: این برادر بزرگوار که یکی از شخصیت‌های متدین و ولایی و حافظ ۱۳ جز قرآن بود در حین اجرای یکی از احکام قضایی توسط یکی از شهروندان به صورت شلیک مستقیم به شهادت نائل شد.

شهید یاسمی

سردار شرفی با بیان اینکه شهید یاسمی در واقع سنگربانی اصلی که حفظ جان مردم است را معنا کرد ادامه داد: ما طبیعتا بخاطر حفاظت از جان و مال و ناموس مردم در نظام جمهوری اسلامی و حفاظت از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی تا آخرین قطره خون‌مان ایستاده‌ایم.

وی افزود: سالیان سال است که این شرایط ادامه دارد و ما به صورت میانگین سالیانه چندین نفر از همکاران‌مان را به این صورت از دست داده و همکاران به فیض شهادت نائل می‌شوند و این هیچ تاثیری در اراده آهنین و فولادین ما در ادامه راه‌شان نخواهد گذاشت و ما مقتدرانه در این مسیر ایستاده‌ایم.

شهید یاسمی

شهید یاسمی

شهید یاسمی

شهید یاسمی

شهید یاسمی

شهید یاسمی

شهید یاسمی

شهید یاسمی

شهید یاسمی

شهید یاسمی

شهید یاسمی

شهید یاسمی

شهید یاسمی

شهید یاسمی

شهید یاسمی

کدخبر: 796251 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟