نامادری پسرکوچولو : با زن اول شوهرم اختلاف داشتم / ناخواسته قاتل شدم

به گزارش رکنا، ساعت حدود دوازده و نیم ظهر دیروز بود که ماموران کلانتری 138 جنت آباد در جریان قتل کودک 6 ساله ای قرار گرفتند.بلافاصله محمد جواد شفیعی بازپرس کشیک قتل پایتخت در محل وقوع جنایت واقع در طبقه اول خانه ای استیجاری حاضر شد و رسیدگی به ماجرا در جریان قضایی قرار گرفت.

در بررسی های اولیه آثار کبودی روی گلوی مقتول خردسال مشخص بود که احتمال می رفت او بر اثر خفگی جان خود را از دست داده باشد.

با توجه به اینکه نامادری 25 ساله این کودک در تماس با پلیس به قتل رسیدن او را اطلاع داده بود، در همان تحقیقات اولیه به قتل اعتراف کرد.

قتل کودک 6 ساله به دست نامادری

نامادری در اعترافات خود گفت:«همسر سابق شوهرم یعنی مادر این پسر 6 ساله با تماس های گاه و بیگاهش خیلی آزارم می داد.او به من می گفت مقصر بر هم خوردن زندگی اش هستم.فرزندش حدود سه چهار ماهی می شد که با ما زندگی می کرد و او من را مسبب دور شدن از فرزندش می دانست. بارها به من پیام می داد و می گفت فرزندش را نزد او برگردانم.من فرزند نداشتم و پسر همسرم را دوست داشتم و با او ارتباط خوبی برقرار کرده بودم.اما رفتار مادرش خیلی من را عصبانی می کرد.»

متهم در مورد روز حادثه گفت:«به خاطر همین مسائل باز هم به شدت عصبانی بودم.نمی دانم چه شد که گلوی کودک را گرفتم و او را تکان دادم و او بی حال شد و روی زمین افتاد.باورم نمی شد که او را با دستان خودم خفه کرده ام.به حدی شوکه شدم که نیم ساعت بالای سرش نشستم و بعد با اورژانس تماس گرفتم.به شدت از این حادثه ناراحت و پشیمانم.»

بنا بر این گزارش، با دستور بازپرس پرونده زن جوان بازداشت شد و ادامه تحقیقات در شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران در جریان است.

کدخبر: 794637 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟