این دختر 16 ساله کرجی را می شناسید؟ + عکس دنیا کشاورز

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، پنج روز بی خبری سهم مادر دنیا کشاورز، دختر گمشده است. دختر16 ساله اهل فردیس کرج که تا قبل از روز یکشنبه و ناپدید شدن ناگهانی اش، مشغول درس بود و مثل همه هم سن و سالانش اوقات فراغتش را با گوشی پر می کرد.

خانواده دنیا هم مثل همه کسانی که نوجوانی به سن او در خانه دارند، مراقب دنیا بودند اما گم شدن ناگهانی دنیا زندگی آنها را با اضطرابی وصف ناپذیر آمیخته کرده است.

مادر دنیا کشاورز در مورد این اتفاق به خبرنگار رکنا می گوید: «یکشنبه صبح زود بود که از خواب بیدار شدم و متوجه شدم دنیا سر جایش نیست. با اضطراب خانه را گشتم اما خبری از دخترم نبود. خیلی سریع به کلانتری رفتم و فقدان دخترم را اعلام کردم.»

گم شدن دختر 16 ساله به نام دنیا کشاورز

موج نگرانی در خانواده دنیا بیداد می کند. خواهرش در ادامه گفتگو به خبرنگار رکنا می گوید: «دنیا رابطه خوبی با ما و پدر و مادر داشت.او کلاس دهم است و دختر خیلی کم حرف و آرام و مودبی است.»

خواهر دنیا کشاورز در آخر گفت:«چند روزی است که آگهی گم شدن خواهرم را در شهر پخش کرده ایم.همه خانواده بیصبرانه چشم به راه خواهر عزیزمان هستیم.حالا تنها آرزوی ما این است که باز هم دنیا در قاب در خانه ظاهر شود،به شدت دلتنگ او شده ایم.»

در صورتی که از دنیا کشاورز اطلاعی دارید موضوع را به شماره زیر اطلاع دهید. شماره تلفن خانواده کشاورز تحت کنترل بوده و هر گونه تماس بی دلیل و ایجاد مزاحمت پیگرد قانونی دارد.

09388408482

کدخبر: 793299 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟