سرقت میلیاردی از یک رستوران در شمال تهران / احمد اعتراف کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ، کارآگاه "سعید دالوند" بیان داشت: سی و یکم فروردین ماه پرونده ای به همراه متهمی به نام  احمد به اتهام سرقت از رستوران به پایگاه یگم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: چکیده پرونده نشان از این داشت؛ متهم در حال پرسه زنی در محدوده رستورانی در محدوده ولنجک توسط ماموران کلانتری این محل  مشاهده می شود و با فرار متهم عملیات دستگیری وی آغاز و بازداشت شده است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران ادامه داد: با انتقال متهم به این پلیس وی اظهار کرد به همراه همدستش به رستوران مراجعه و وی در حال مراقبت بوده که همدستش وارد رستوران شده است ولی با حضور ماموران  وی دستگیر شده است   است  و همدستش که داخل رستوران بوده از محل گریخته است.

اعتراف متهم

این مقام انتظامی به شناسایی هویت و مخفیگاه متهم متواری  اعتراف کرد و گفت: در عملیات دیگری متهم متواری بازداشت و در بررسی از مخفیگاه متهم تعدادی از اموال مسروقه کشف شد و متهم که چاره ای جز به اعتراف نداشت اظهار کرد در زمان دستگیری همدستش، وی در داخل رستوران بوده  و با دستگیری وی از درب دیگر رستوران خارج و متواری شده است و تعدادی از اموال مسروقه را  به مالخران برای  تامین هزینه های مواد مخدر فروخته است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران  در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال به سرقت رفته را بیش از 3 میلیارد ریال اعلام کرده اند گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمان،  پرونده به دادسرا ارسال و به دستور بازپرس دادسرای ناحیه یک تهران متهمان با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند.

کدخبر: 793094 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟