مرد تهرانی زنش را با هاون کشت ! / عکس های نامتعارف زنم در فضای مجازی بود + عکس

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از 14 دی ماه سال ۹۹ آغاز شد. زن جوانی که مقابل خانه خواهرش رفته بود با پلیس تماس گرفت و از کشته شدن خواهر ۲۴ ساله اش به نام سعیده در خانه اش در پاکدشت خبر داد .

این زن که هراسان بود گفت: خواهرم و  شوهرش میلاد ۳ سال قبل با هم ازدواج کردند و حالا صاحب یک دختر دو ساله هستند. آنها مدتی است با هم اختلاف دارند . مادرم ساعتی قبل با من تماس گرفت و گفت مادر شوهر سعیده با او تماس و گفته سعیده و میلاد با هم درگیر شده اند .میلاد خانه را ترک کرده و در خیابان تصادف کرده است. او که نگران سعیده بود  از ما خواست تا به خانه سعیده برویم و اوضاع  او را بررسی کنیم .

این زن ادامه داد: من هرچه در زدم کسی در را باز نکرد .من که نگران شده بودم  با کمک همسایه ها و  با پیچ گوشتی در را باز کردم و ناباورانه با جسد خونین خواهرم در آشپزخانه روبه رو شدیم .وسایل آشپزخانه شکسته و کنار جسد خواهرم یک هاون و یک کارد خونین قرار داشت.

انتقال به  پزشکی قانونی

با این تماس مأموران پلیس به خانه زن جوان  رفتند و جسد سعیده با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

عصر همان روز مشخص شد میلاد در یکی از بیمارستان های شرق تهران بستری شده است. وی ادعا کرد هبود در تصادف رانندگی آسیب دیده است و پس از ترخیص از بیمارستان به قتل همسرش اعتراف کرد و به بازسازی صحنه جرم پرداخت.

در این میان پزشکی قانونی علت مرگ سعیده را فشار بر عناصر حیاتی گردن اعلام کرد.

 مادر سعیده  حالی که اشک می ریخت گفت :مدتی  بود دختر و دامادم با هم اختلاف داشتند و هفته قبل دخترم  از خانه شوهرش قهر کرد و به خانه‌ما آمد. او می گفت میلاد به حشیش معتاد شده و مدام او را کتک میزند و فحاشی می کند. من و همسرم با او و میلاد صحبت کردیم و با وساطت ما دخترم را به خانه شوهرش برگرداندیم. اما هرگز فکر نمی کردیم میلاد دست به چنین جنایتی بزند. من از او شاکی هستیم و برایش از مجازات می خواهم.

 میلاد ۳۰ ساله نیز گفت : من و همسرم 3 سال قبل با هم ازدواج کردیم و حالا صاحب یک دختر 2 ساله هستیم .من همسرم را دوست داشتم اما مدتی بود رفتارهای او تغییر کرده بود و عکس های  بی حجابش را در فضای مجازی منتشر می‌کرد .سر همین موضوع مدتی قبل با هم درگیر شدیم و من دختر دوساله ام  به خانه مادرم بردم. اما پس از چند روز بار دیگر با سعید آشتی کردم .

اعتراف قاتل

وی در تشریح جزییات جنایت خانوادگی گفت: آخرین بار من و سعیده در خانه تنها بودیم. نیمه شب بود که حشیش کشیدم و در حال استراحت بودم که متوجه شدم سعیده با یکی از دوستانش تلفنی صحبت میکند. من با او درگیر شدم و او که عصبانی شده بود  لیوانی را به سمتم  پرتاب کرد. همان موقع کنترل اعصابم را از دست دادم و  با چاقو و  هاون چند ضربه به سر و صورتش زم.وقتی روی زمین افتاد گلویش را فشار دادم. من در آن لحظه دچار جنون شده بودم و کنترلی بر رفتارم  نداشتم. من بعد از مرگ سعیده  خودزنی کردم اما به خاطر فرزندم به بیمارستان رفتم و به دروغ گفتم تصادف کرده  ام.

پرونده جنایت خانوادگی با صدور کیفرخواست به ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و میلاد پای میز محاکمه ایستاد.

در آن جلسه اولیای دم درخواست قصاص را مطرح کردند.

میلاد در حالی که اشک می ریخت گفت:باور کنید من زنم را دوست داشتم و راضی به مرگ او نبودم. اما از وقتی متوجه شدم عکس های بی حجابش را در فضای مجازی منتشر کرده به او بدبین شده بودم. آن شب وقتی با هم درگیر شدیم کنترل اعصابم را از دست دادم و او را کشتم. اما حالا شرمنده خانواده سعیده و فرزندم هستم. من پشیمانم و تقاضای بخشش دارم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده،میلاد را به قصاص و بابت جراحت های غیرمنتهی به قتل به پرداخت دیه محکوم کردند.

بررسی های روانشناختی و روانپزشکی

عطاالله محمدی روانشناس بازنشسته کانون اصلاح و تربیت و روانشناس مرکز مشاوره دانشگاه تهران و امیرکبیر در خصوص این پرونده به رکنا گفت:  فضای  مجازی انسان را با  افکار جدید و آدم های جدید آشنا می کند که امکان آشنایی با آن ها در زندگی روزمره وجود ندارد، گاهی توجه افراد کاملا متمرکز به این فضا  می شود که در نتیجه ی این تمرکز،  بی توجهی به دنیای اطراف و شریک زندگی را دارند.

وی افزود: در انواع بیماری جنون یک نوع بیماری به نام اسکیزوفرن پارانوییا داریم که به بدبینی مربوط می شود و از اختلالات روانی است؛ نوعی جنون است که افراد درگیر توانایی درک عاقلانه ندارند و ارتباط مسائل با واقعیت را نمی توانند درک کنند همچنین دو نوع بدبینی سالم و بیمار گونه داریم که افراد درگیر به نوع بیمارگونه آن نمی توانند تفاوتی در مسائل قائل شوند، مثل این پرونده که منجر به قتل شد؛ البته که نمی توان صد در صد در خصوص این پرونده نظر داد زیرا که احتیاج به بررسی های روانشناختی، روانپزشکی و مشاهده مستقیم رفتار دارد.

کدخبر: 788818 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟