درخواست عجیب قاتل سریالی دختران انگلیسی برای ازدواج / خانواده ها اعتراض کردند

به گزارش رکنا، قاتل سریالی که مردی 51ساله به نام لوی بلفیلد است از سال 2011به اتهام قتل دست‌کم 3دختر جوان در لندن در زندان به‌سر می‌برد. او از 2 سال پیش از طریق یک قاتل سریالی دیگر که همانند او دوران محکومیتش را در زندان می‌گذراند با زنی 40ساله آشنا شد و شروع به نوشتن نامه برای او کرد. نامه‌نگاری میان آنها مدتی طول کشید تا اینکه زن 40ساله به ملاقات بلفیلد در زندان رفت و عاشق این جنایتکار سریالی شد.

در یکی از همین ملاقات‌ها بود که مرد جنایتکار از زن مورد علاقه‌اش خواستگاری کرد و او نیز به خواستگاری وی جواب مثبت داد. به این ترتیب بود که قاتل سریالی که قرار است همه عمر خود را در زندان بگذراند، با نوشتن نامه‌ای برای فرماندار از وی خواست که به او اجازه دهد تا بتواند با زن مورد علاقه‌اش ازدواج کند. نامه‌ای که شوک بزرگی به مردم و خانواده‌ قربانیان وارد کرد. براساس قوانین انگلستان، قاتل زندانی می‌تواند چنین درخواستی داشته باشد اما اجازه وقوع چنین اتفاقی با فرماندار است و وی در شرایطی ازجمله «وجود نگرانی‌هایی درباره مجرم» یا «ترس از اینکه مجرم پس از ازدواج به همراه همسرش به جرایمش ادامه دهد» می‌تواند با این درخواست مخالفت کند.

حالا و با این درخواست قاتل سریالی، خانواده قربانیان به تکاپو افتاده‌اند تا هر طوری شده اجازه چنین کاری به وی داده نشود. آنها می‌گویند که مرد جنایتکار اجازه نداد که دختران آنها طعم زندگی را بچشند و ازدواج کنند و دادن چنین اجازه‌ای به قاتل سریالی، بی‌عدالتی مطلق است.

قول وزیر دادگستری

براساس این گزارش، لوی بلفیلد سال 2003دختری 19ساله به نام مارشا مک دانل را به قتل رساند. او یک سال بعد آملی دلاگرانژ 22ساله را قربانی کرد و چند ماه پس از این جنایت قصد کشتن دختری 18ساله به نام کیت شیدی را داشت که موفق نشد و پس از آن از سوی پلیس دستگیر شد. وی زمانی که در زندان بود به قتل دختری 13ساله در سال 2002نیز متهم شد. او پس از محاکمه به اتهام قتل 3دختر به 3بار زندان مادام‌العمر محکوم شد تا اینکه چند ماه پیش با نوشتن نامه‌ای به قتل زنی به نام لین و دختر مگان نیز اعتراف کرد. او گفت که پس از حمله به این مادر و دختر آنها را به قتل رسانده و دختر 9ساله خانواده را نیز تا حد مرگ کتک زده است.

وزیر دادگستری انگلیس در پی درخواست این قاتل سریالی برای ازدواج، قول داده که همه تلاش خود را به‌کار گیرد تا اجازه ندهد که او به خواسته‌اش برسد و نمکی باشد بر زخم‌های خانواده‌های قربانیان.

کدخبر: 781299 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟