قتل خونین جوان آبادانی در درگیری خیابانی / قاتل در نخلستان ها بود

سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس شهرستان آبادان به رکنا گفت:در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰آبادان  فی مابین دو گروه از جوانان ۸ الی۱۰ نفره منجر به قتل پسر جوان ۲۳ساله  در پارک محله ای رسالت در منطقه کفیشه آبادان شدند. بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کارمأمورین کلانتری۱۳قدس و کارآگاهان دایره جنایی  پلیس آگاهی  شهرستان آبادان قرار گرفت. وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد طرفین درگیری به حمایت از دوستان خود وارد نزاع شده که در این میان مقتول بر اثر ضربه چاقو پس از اعزام به بیمارستان فوت و ضاربین پس از خاتمه درگیری همگی از محل متواری می شوند.

قتل پسر 23 ساله در آبادان

رئیس پلیس آبادان اظهار داشت: مأمورین کلانتری۱۳قدس با اقدامات فنی و اطلاعاتی در کمتر از چندساعت موفق به شناسایی قاتل و۳ نفر از عاملین اصلی  درگیری منجربه قتل شدند. که در چندین عملیات جداگانه متهمین داخل نخلستانها دستگیرشدند.

وی افزود: پس از انتقال متهمان به پلیس آگاهی قاتل که جوانی ۲۸ساله ومتأهل است صراحتا به قتل جوان ۲۳ساله اعتراف کرد و دیگر متهمان نیز به بزه ارتکابی خود مبنی بر مشارکت در نزاع و درگیری دسته جمعی منجر به قتل و همچنین ایراد ضرب و جرح عمدی معترف شدند. متهمین پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

خبرنگار انتظامی علی رنجکش

کدخبر: 778114 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟