جمع آوری 70 معتاد متجاهر در قشم

به گزارش رکنا، سرهنگ مجتبی راست‌خدیو با اعلام این‌که 70 معتاد متجاهر در قشم جمع‌آوری شدند اظهار داشت: این معتادان متجاهر، در راستای اجرای طرح پاکسازی محله‌های آلوده، توسط عوامل انتظامی از سطح شهر قشم جمع‌آوری و به کمپ ترک اعتیاد قشم و بندرعباس تحویل شدند.

وی با اعلام اینکه اقدام انتظامی قشم در جمع‌آوری این افراد با هدف پیشگیری از وقوع سرقت های خرد و جلوگیری از ناهنجاری اجتماعی انجام شده است افزود: برای سلامت جامعه به کمک مردم به عنوان پلیس یاران و دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط نیاز داریم.

قشم یکی از امن ترین شهرستان ها

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان قشم همچنین از خانواده‌ها درخواست کرد تا ارتباط فرزندان خود با افراد و دوستان را تحت نظر و کنترل قرار دهند تا خدای ناکرده عزیزانشان در دام اعتیاد گرفتار نشوند.

به گفته وی برای پایداری امنیت مثال‌زدنی قشم همه باید به کارکنان انتظامی، بسیج و سربازان گمنام امام زمان(عج) کمک کنند تا نام قشم به عنوان یکی از امن‌ترین شهرستان‌های کشور، در جذب سرمایه‌گذاران که موجب توسعه فعالیت‌های اقتصادی و اشتغال می‌شود، پرآوازه باقی بماند

شهرستان قشم‌ متشکل از سه جزیره قشم، لارک و هنگام با بیش از 150 هزار نفر جمعیت به عنوان یکی از شهرستان‌های استان هرمزگان، در جنوب کشور واقع شده است.

کدخبر: 777236 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟