پسر جوان ناجوانمردانه به زور مرا در بیابان شکنجه کرد و همانجا رهایم کرد و گریخت+عکس

دختر جوانی گفت: حدود ساعت 7 صبح در یکی از خیابان‌های شرقی تهران سوار خودروی سمند سفید رنگی شدم که گمان می‌کردم مسافر‌کش است. در بین راه راننده تغییر مسیر داد که به او اعتراض کردم اما وی با چاقو من را تهدید کرد و سرم را زیر صندلی برد.

دختر 30 ساله در ادامه اظهاراتش به بازپرس گفت: من هر چه به راننده التماس کردم که کاری با من نداشته باشد فایده‌ای نداشت. وی با میله آهنی چندین ضربه به سرم زد و من را مجروح کرد. دقایقی بعد در حالی‌که متوجه شدم از تهران خارج شده‌ایم، این ناجوانمرد در بیابانی توقف کرد و با پیاده کردنم از ماشین با زور به من تعرض کرد. بعد از این رفتار شوم نیز، وی با بستن دست و پاهایم من‌ را داخل صندوق عقب ماشین گذاشت. لحظاتی بعد وی با سرقت کیف و گرفتن رمز عابربانکم من را وسط بیابان از ماشین به بیرون پرتاب و فرار کرد که با تلاش فراوان توانستم دست و پایم را باز کنم و خود را به لب‌جاده برسانم.

پس از اظهارات دختر جوان،قاضی دستور شناسایی و دستگیری متهم این پرونده را صادر کرد. تعرض به دختر جوان در آبان‌ماه صورت گرفته بود، با تعقیب کارآگاهان، متهم شناسایی شد و در تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم این پرونده، به اتهام ربودن یک زن جوان دیگر در زندان به‌سر می‌برد.

 متهم 22ساله در مقابل بازپرس لب به اعتراف گشود و درباره انگیزه خود از آزار و اذیت دختر جوان به بازپرس گفت: در آن روز دختر جوان را به عنوان مسافر سوار کردم و چون مقداری پول به دوستم بابت خرید ماده مخدر شیشه بدهکار بودم، تصمیم به ربودن و سرقت از دختر جوان گرفتم. بعد از آزار و اذیت دختر جوان 500 هزار تومان از وی دزدیدم و 200 هزار تومان نیز از کارت عابر بانکش برداشت کردم و این 700 هزار تومان را برای بدهی خرید مواد به دوستم دادم.

 

کدخبر: 21460 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟