آزادی ۱۸۵ زندانی در هرمزگان

به گزارش رکنا، احمد مرادی نژاد در حال حاضر نیز ۳۳ زندانی جرایم عمد در هرمزگان با مجموع بدهی ۲۶۰ میلیارد ریال چشم انتظار کمک های خیران برای رهایی از بند و بازگشت به آغوش جامعه هستند.

وی تصریح کرد: از این تعداد ۱۷ نفرشان دارای محکومیت مالی و ۱۶ نفر دیگر دارای بدهی مهریه هستند و خیران می‌توانند برای مشارکت در آزادی زندانیان نیازمند، کمک‌های خود را از طریق واریز به شماره حساب ۰۱۰۶۱۱۰۰۳۱۰۰۷ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۶۷۰۶ بانک ملی ، شماره حساب ۱۴۰۰۵۲۳۸۱۴۳ بانک مسکن و شماره کارت ۶۲۸۰۲۳۱۳۴۵۴۸۲۷۴۸ بانک مسکن به نام ستاد دیه استان هرمزگان و یا شماره گیری کد دستوری # ۷۷۷۷۰۷۶ *۷۸۰ * اهدا نمایند.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه هرمزگان خاطرنشان کرد: وظیفه این ستاد کمک به آزادی زندانیان مالی و دیه در جرایم غیرعمد، کاهش آسیب‌های اجتماعی، کمک به سلامت جامعه و ترویج فرهنگ ایثار و گذشت است که برای تحقق این امر خداپسندانه نیازمند مشارکت همه نیکوکاران هستیم.

وی بیان داشت: ستاد دیه در کشور از سال ۱۳۶۹ شروع به فعالیت کرده است و این ستاد مردمی در استان هرمزگان از سال ۱۳۸۱ کار خود را آغاز کرده و در این بازه زمانی سه هزار و۴۸۳ زندانی با بدهی بیش از پنج هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال را از زندان های استان آزاد و به آغوش گرم خانواده ها بازگردانده است. جرائم غیرعمد مانند ایراد صدمه بدنی و یا قتل غیرعمد ناشی از تصادفات رانندگی، حوادث کارگاهی، محکومیت‌های مالی نظیر مهریه و نفقه و چک های بلامحل غیرکلاهبرداری است.

کدخبر: 776686 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟