بازداشت عامل قتل کارتن خواب تهرانی در شوش

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، اواخر شهریور ماه سال 1400 بود که درگیری در خیابان شوش تهران  بین چند کارتن خواب منجر به جراحت جوانی به نام رضا و در نهایت قتل او شد.

رضا توسط دوستانش به بیمارستان منتقل شد اما به دلیل جراحت عمیق و خونریزی زیاد جان خود را از دست داد و این در حالی بود که پزشکی قانونی علت تامه فوت را ایجاد جراحت با چاقو عنوان کرده بود.

به این ترتیب شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار قضایی قرار گرفت.تحقیقات اولیه نشان داد که درگیری بین عده ای کارتن خواب به خاطر مواد مخدر صورت گرفت و در نهایت منجر به وارد آمدن ضربه چاقو به رضا و قتل او شد.

رسیدگی به پرونده در شعبه دوم دادسرای جنایی تهران آغاز شد و با دستور بازپرس وهابی تعدادی از شرکت کنندگان در نزاع دستگیر شدند.

دستگیری متهم به قتل کارتن خواب در شوش تهران

یکی از متهمان در اعترافات خود گفت:« رضا و فردی که به او ضربه وارد کرد قوم و خویش بودند.متهم معمولا در همان حوالی پرسه می زند.»

این متهم همکاری خود را  با ماموران برای یافتن ردی از عامل قتل آغاز کرد و چندین بار با ماموران پلیس به محل پاتوق های عامل قتل رفتند تا در نهایت روز گذشته متهم به قتل بازداشت شد.

متهم به قتل در برخورد اولیه با ماموران پلیس به قتل ارتکابی اعتراف کرد و گفت :«من و رضا هر دو مصرف کننده مواد مخدر بودیم و روز حادثه در درگیری بر سر مواد، ضربه ای به رضا زدم که سبب مرگ او شد.»

رسیدگی به پرونده قتل رضا تا تکمیل تحقیقات در شعبه دوم دادسرای جنایی تهران ادامه دارد.

کدخبر: 774522 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟