فروشنده چاقوهای لاکچری گرانقیمت در شمال تهران دستگیر شد

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدباقر قدم‌زاده دراین باره گفت: مدتی پیش مأموران کلانتری ۱۲۲ دربند از فروش سلاح سرد و شبه سلاح از سوی فردی با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند که در جریان بررسی‌های انجام شده، مشخص شد گزارش واصله صحیح بوده و این فرد چاقوهای غیرمتعارف و شبه سلاح را با قیمت‌های بالا به فروش می‌رساند.

وی با بیان اینکه در جریان تحقیقات مشخص شد که متاسفانه این فرد برای فروش این اقلام حتی اقدام به درج تبلیغ در چندسایت دارای مجوز نیز کرده بود، گفت: اقدامات پلیس برای دستگیری این فرد انجام شده و درنخستین گام پس از شناسایی محل حضور وی، هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم برای انجام عملیات دریافت شد.

فروش چاقو های میلیونی در شمال تهران

سرکلانتر شمال تهران با اشاره به عملیات مأموران برای دستگیری این فرد، اظهارکرد: متهم در شمال تهران دستگیر شد و محل دستگیری وی نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن تعداد ۳۵ قبضه چاقوی غیرمتعارف، دو قبضه شبه سلاح مشابه کلت و تعدادی فشنگ نیز کشف و ضبط شد.

قدم‌زاده با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده گفت: این فرد پس از دستگیری تحت بازجویی قرار گرفت و در جریان آن اعتراف کرده که اقلام مذکور را از شهرهای مرزی خریداری کرده و با چندین برابر قیمت خرید در تهران به فروش می رساند. به طوری که وی برای سلاح مشابه کلت ۲۰ میلیون تومان قیمت فروش در نظر گرفته بود. متهم همچنین چاقو ها را نیز از ۲۰۰ هزار تومان تا پنج میلیون تومان به فروش می‌رساند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، افزود: این فرد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم، روانه دادسرا شد. در این میان لازم است شهروندان نیز بدانند که خرید و فروش سلاح‌های غیرمجاز جرم بوده و پلیس برابر مقررات و قوانین با آن برخورد خواهد کرد.

کدخبر: 773141 ویرایش خبر
لینک کپی شد
حسین خزائی فر
آیا این خبر مفید بود؟