کشف 70 میلیاردی کالای قاچاق در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ " علی ولی پور گودرزی " توضیح داد: در اجرای طرح ضربتی ساماندهی انبار های نگهداری کالا، مشخص شد تعدادی از مالکان انبارها،  با تهیه کالای قاچاق و استفاده از خودروهای شوتی، کالا تهیه شده را در انبار های کالا دپو و پس از گذشت مدتی بدون اینکه این کالا در سامانه مربوط ثبت شده باشد به بازار مصرف عرضه می کنند.

وی ادامه داد:  با تلاش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس، 12 انبار محل دپوی کالای قاچاق شناسایی و نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس شد.

کشف کالای قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بیان داشت: پس از هماهنگی های قضائی هفته گذشته از انبار های شناسایی شده بازدید و 3 میلیون و 768 هزار نخ سیگار،   20 هزار و 844 عدد انواع ظروف غذاخوری،  3 هزار و 443 قلم انواع لوازم بهداشتی،۵۸۱ رول توری گالوانیزه، ۴۵۰عدد چمدان مسافرتی،  ۶۷۸ بسته پوشک بچه،  35 دستگاه ماینر، یک دستگاه موتورسیکلت کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در مجموع 55هزار  کالای قاچاق کشف شد افزود: در بازدید ها علاوه بر کشف کالای قاچاق  40 کیسه آرد دولتی نیز کشف شد.

سرهنگ گودرزی گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 70 میلیارد ریال اعلام و در این عملیات، 13 متهم دستگیر و 2دستگاه خودرو توقیف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران  اضافه کرد: ترویج فرهنگ مصرف کالای خارجی باعث نابودی هویت و استقلال ملی است لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با این پلیس به شماره های 02166747343 و یا 09999871392 تماس بگیرند.

کدخبر: 772051 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟