فیلم حمله وحشیانه گوشی‌ قاپ‌های پایتخت با چاقو به مردم / پلیس پاتک زد
حجم ویدیو: 24.46M | مدت زمان ویدیو: 00:03:20

به گزارش رکنا، در هفتمین کاشف ، سارقان و زورگیران زیادی شناسایی و دستگیر شدند.سارقان و زورگیرانی که برای رسیدن به نقشه شوم خود از انجام هیچ کاری ابایی نداشتند.

به گزارش رکنا، در جریان هفتمین طرح کاشف پلیس سارقان و زورگیران زیادی دستگیر شدند. یکی از این باندها که با تلاش مأموران پلیس به پایان راه رسیدند دو جوان 20 ساله بودند که اقدام به گوشی قاپی می کردند. هر دو سارق 20 ساله هیچ سابقه ای نداشتند و به گفته خودشان اولین بار  است دست به سرقت زده اند. یکی از مالباخته ها زن جوانی بود که با مواجه با سارقان گفت باید دست این سارقان را قطع کرد ، مالباخته دیگر نیز گفت: پسرم دانشجو است و یک سال هیچ خرجی نکرد تا گوشی بخرد.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران در خصوص دستگیری این سارقان گفت: سارقان گستاخ تر شده و باید برخورد قاطع تری نسبت به قبل با این سارقان داشته باشیم.

اما درجریان این طرح ، باید باندی از مسافرکش نماها نیز دستگیر شده بودند. روش باند به اینصورت بود که طعمه های خود را از بین افراد منتظر درکنار اتوبان آزادگان انتخاب می کردندو بعد دست به سرقت می زدند.

یکی از سارقان مسافرکش نما درباره نحوه های سرقت خود اینطور گفت: وقتی مسافر را سوار خودرو می کردیم او را به یک مکان خلوت می کشاندیم و هرچیزی که همراهش بودحتی کفش هایش را نیز می گرفتیم.

کدخبر: 763993 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟