اذیت و آزار 4 زن توسط راننده جوان پراید سیاه + عکس

به گزارش رکنا، اواخر بهمن ماه سال 94 زن جوانی به پلیس آگاهی تهران رفت و از مرد 30 ساله ای به نام مهدی که وی را با وعده ازدواج فریب داده و با تهدید چاقو طلاهایش را دزدیده بود، شکایت کرد.

زن جوان گفت: مدتی پیش در خیابان با مرد جوانی آشنا شدم. او به من ابراز علاقه کرد و وعده ازدواج داد.به ملاقات مهدی رفته و سوار پراید او شده بودم که به سمت اکبرآباد رفت . او ناگهان مرا با چاقو تهدید کرد و می خواست آزارم بدهد که مقاومت کردم ولی او همه پول و طلاهای همراهم را دزدید و مرا از ماشین بیرون انداخت.

به دنبال شماره پلاکی که زن جوان از پراید مهدی ارائه داده بود این مرد 30 ساله ردیابی و بازداشت شد . در گام دیگری از تحقیقات پلیسی روشن شد سه زن جوان دیگر نیز طی یک ماه گذشته شکایت های مشابهی به پلیس ارائه داده و ادعا کرده اند وقتی به عنوان مسافر سوار پراید مشکی یک مرد جوان شده اند مورد سرقت قرار گرفته اند.

با افشای این ماجرا سه مالباخته به پلیس آگاهی فرا خوانده شدند و در مواجهه حضوری با مهدی وی را شناسایی کردند. با توجه به سابقه دار بودن مهدی پرونده وی برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده که به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور دو قاضی مستشار تشکیل شد چهار شاکی حضور داشتند. دو نفر از آنها گفتند که مهدی قصد آزار آنها را داشته ولی چون مقاومت کرده بودند به نیت شومش نرسیده و پس از سرقت طلاهای آنها گریخته است.

سپس مهدی پشت تریبون دفاع ایستاد و گفت: اتهام آدم ربایی را قبول ندارم. زن های جوان را به عنوان مسافر سوار پرایدم می کردم اما وقتی چشمم به طلاهایشان می افتاد وسوسه می شدم تا طلاهایشان ر ا بدزدم. من آنها را ندزدیده بودم و مقصد آنها اکبر آباد بوده است.

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت: من در زندان توبه کرده ام و حالا از هیات قضایی تقاضا دارم به خاطر دو فرزند خردسالم مرا ببخشند.

به گزارش خبرنگار رکنا، در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

کدخبر: 76201 ویرایش خبر
لینک کپی شد
نیره خاکبازان
آیا این خبر مفید بود؟