جیمزباند بازی 4 دختر و پسر در بزرگراه / آنها زن پرشیا سوار را خفت کردند

16 اسفند ماه سال گذشته در بزرگراه تهران به قزوین و نرسیده به منطقه کردان زن جوانی سوار بر پرشیای سفید رنگش بود که 2 جوان سوار بر خودروی پراید که 2 دختر جوان نیز همراه آنها بودند به وی نزدیک شده و با ادعای اینکه زن جوان با آنها تصادف کرده خواستند تا در کنار بزرگراه توقف کند.

زن حیرتزده که در برابر ادعای عجیب این جوانان قرار گرفته بود بدون توجه به آنها به مسیرش ادامه داد تا اینکه راننده خودروی پراید با پیچیدن جلوی خودروی پرشیا، زن جوان را مجبور به توقف در کنار بزرگراه کرد.

2 پسر جوان خیلی زود به سمت زن جوان رفته و پس از تهدید چاقو و شوکر ابتدا اقدام به سرقت طلاها وپول های وی به ارزش 20 میلیون تومان کردند و در این مرحله یکی از دزدان پشت فرمان پرشیا نشسته و با سرقت خودرو نیز زن جوان را در بزرگراه رها کردند.

بدین ترتیب زن گریان با مراجعه به پلیس کلانتری پرده از راز سرقت این دزدان زورگیر برداشته و بازپرس احمدزاده از شعبه سوم دادسرای ویژه سرقت دستور داد تا تیمی از ماموران اداره 20 برای ردیابی این دزدان وارد عمل شوند.

کارآگاهان ابتدا شماره پلاک خودروی سرقتی را در اختیار تیم های گشتی پلیس قرار دادند و تجسس ها برای دستگیری این دزدان ادامه داشت تا اینکه 30 فروردین ماه ماموران پلیس خودروی پرشیا را که پسر جوانی پشت فرمان آن بود شناسایی کردند.

پسر جوان در شروع بازجویی های پلیسی شروع به داستانسرایی عجیبی کرد اما وفتی در تناقض گویی هایش گرفتار شد راز سرقتشان را فاش کرد.

کامران به ماموران گفت: روز سرقت قصد داشتیم با دوستانمان به یک میهمانی برویم که دوستم سعید پیشنهاد این سرقت را داد و زمانیکه خودروی پرشیا را متوقف کرد به کمکش رفتم و طلا و پولهای زن جوان را دزدیدیم.

وی افزود: پس از سرقت به میهمانی رفتیم و از سهم دزدی فقط خودروی پرشیا به من رسید که تعطیلات عید را با آن گذراندم و دیگر اطلاعی از دوستانم و 2 دختر جوان ندارم.

بنا به این گزارش، در حالیکه تجسس ها برای دستگیری دیگر اعضای این باند ادامه دارد بازپرس احمدزاده از شهروندان خواست تا کسانیکه به این شیوه و شگرد طعمه دزدان قرار گرفته اند به شعبه سوم دادسرای ناحیه 34 تهران مراجعه کنند.

کدخبر: 73619 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟