عکس جنازه زن تهرانی وسط خیابان / سانتافه له اش کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: در ساعت 21:17 شب گذشته در محدوده بزرگراه یادگار به شمال مقطع ایثارگران یکدستگاه سواری سانتافه که در این محل در حال تردد بوده به شدت  با عابر زن 40  ساله برخورد  که این عابر در دم فوت می کند.

سرهنگ همه خانی بیان داشت : بلافاصله پس از این حادثه عوامل راهور منطقه 23 در محل حاضر و ضمن ایمن سازی محل  مشغول بررسی صحنه تصادف شدند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : علت این حادثه از سوی راننده سانتافه بدلیل عدم توجه به جلو 50 درصد  بوده و برای عابر پیاده نیز بدلیل عبور غیر مجاز از عرض بزرگراه 50 درصد سهم تقصیر در نظر گرفته شده است .

وی ضمن ابراز تاسف از این حادثه به عابرین توصیه داشت که در عبور از خیابان مخصوصا در تاریکی هوا به صورت ناگهانی  به معابر و تقاطع ها وارد نشده و جوانب احتیاط را در نظر بگیرند و هیچگاه از عرض بزرگراه تردد نکرده و هرچند تا پل عابر فاصله باشد باز هم جهت تردد از پلهای عابر پیاده استفاده نمایند  وی همچنین به رانندگان نیز توصیه داشت که همیشه و در همه حال توجه کافی  و لازم را به جلو داشته باشند تا شاهد اینگونه حوادث در سطح شهر تهران نباشیم.

 

 

کدخبر: 761878 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟