به گزارش رکنا، سرهنگ "مهدی جوکار" در تشریح این خبر اظهار داشت: با مراجعه فردی به پلیس فتا فیروزآباد مبنی بر اینکه حدود 2 ماه است که طی چند مرحله از حساب وی مبلغ 580 میلیون ریال توسط شخص ناشناسی برداشت شده است که رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی‌های به عمل‌ آمده در روند رسیدگی به پرونده، کارشناسان پلیس ‌فتا مطلع شدند مقداری از مبالغ برداشت شده صرف خرید اکانت‌های بازی آنلاین شده است.

دزدی پسر از پدر برای بازی آنلاین

فرمانده انتظامی فیروزآباد تصریح کرد: کارشناسان با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند عامل برداشت که نوجوانی 18 ساله و پسر شاکی بود را شناسایی و وی را به پلیس فتا احضار کنند.

سرهنگ "جوکار" با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه اقرار کرد که با بدست آوردن مشخصات حساب بانکی پدرم مبلغ 580 میلیون ریال طی چند مرحله برداشت و مقداری از آن را صرف بازی‌های رایانه‌ای کردم و بقیه را به حساب شخصی خودم واریز کرده‌ام، گفت: پرونده به همراه مستندات مربوطه جهت سیر مراحل قضائی تحویل دادسرا شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه والدین باید نظارت بیشتری در خصوص عملکرد فرزندان خود در فضای مجازی داشته باشند، بیان کرد: شهروندان عزیز می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای ‌مجازی یا پیام‌رسان‌های‌‌ موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس‌ فتا به آدرس www.cyberpolice.ir (بخش ارتباطات مردمی) گزارش کنند.

 

کدخبر: 759976 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟