فیلم صحنه خودسوزی در ساختمان شهرداری گلپایگان / کارگر نجاتگر هم سوخت
حجم ویدیو: 15.94M | مدت زمان ویدیو: 00:02:10

به گزارش رکنا حادثه پیش از ظهر دوشنبه در مقابل چشمان بهت زده افراد زیادی در شهرداری گلپایگان رخ داد و یکی از ساکنین این شهر که از اهالی تویسرکان بود خود را پس از گفتگویی کوتاه با کارمندان شهرداری به آتش کشید.

ماجرای خودسوزی در شهرداری گلپایگان

از دقایقی پیش از این ماجرا وی با برخی از خبرنگاران، منجمله خبرنگار رکنا تماس گرفته بود و از قصد خود برای اقدام به خودسوزی خبر داده که علیرغم اطلاع خبرنگار رکنا به شهردار گلپایگان و گفتگو با فرد مذکور وی از تصمیم خود منصرف نشد و خود را به آتش کشید.

اخبار اختصاصی رکنا - کپی رایت

در این حادثه تعدادی از کارکنان شهرداری برای ممانعت این فرد از خودسوزی اقدام کرده بودند که یکی از آنها دچار سوختگی شد و به همراه این مرد به بیمارستان منتقل شد.

شهردار گلپایگان در گفتگو با خبرنگار رکنا گفت؛ پرونده اختلافی این دو فرد هیچ ارتباط مستقیم و غیره با شهرداری نداشت و پیش از این آنها مراحل قانونی و کارشناسی را در مراجع خارج از شهرداری طی کرده بودند اما این فرد با رفتاری هیجانی دست به این اقدام زد.

یکی از افرادی که در پرونده اختلافی با این فرد وجود دارد هم گفت: این مرد اختلافی با پدر فوت شده ما داشت و مدعی است زمینی از ایشان خریده اما پلاکی که وی معرفی میکند با ملک ما متفاوت است و در روزهای گذشته وارد زمین ما شده و دور آن بلوک کشیده است.

احمد امام جمعه / خبرنگار رکنا گلپایگان

کدخبر: 756151 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟