جزئیات جدید از حمله اراذل و اوباش به یک مدرسه در بندرعباس + فیلم و عکس مدیر و معلم زخمی در بیمارستان
حجم ویدیو: 22.45M | مدت زمان ویدیو: 00:03:04

به گزارش رکنا، سرهنگ تیمور دولتیاری در گفتگو با صبح ساحل در خصوص ماجرای چاقوکشی  افزود: در ساعت 16، سه‌شنبه 30 آذرماه سال جاری دو دانش‌آموز متوسطه  شهید ادیب (دو پسرخاله ) به همراه فرد دیگری که دانشجو بوده است پس از ورود به مدرسه با یکی از دانش‌آموزان بر سر اختلافی درگیر شدند.

حمله اراذل به مدرسه

وی ادامه داد: نزاع آن‌ها بالاگرفته که در همین  هنگام  معاون و مدیر مدرسه برای میانجیگری به درون حیاط آمدند. سرهنگ دولتیاری بابیان آن فرد دانشجو درحالی‌که کودک 3 ساله در بغل، چاقو به همراه داشت؛ گفت: لحظاتی بعد آن فرد دانشجو  با چاقو ضرباتی به مدیر و معاون مدرسه وارد کرد.

حمله اراذل به مدرسه

این مقام انتظامی افزود: بلافاصله مأموران به سر صحنه رفتند و آن 3 نفر در سنین حدود 15 تا 18ساله دستگیر کردند. فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس یادآور شد: با هنجارشکنان تعارف نداریم و با آن‌ها برخورد می‌کنیم ولی در این مورد که در همه‌جا ذکرشده است این افراد اراذل‌واوباش بودند این قضیه را رد می‌کنم.

گفتنی است : در این حادثه معاون و مدیر مدرسه  مصدوم شدند که مدیر در حال حاضر با جراحاتی از سه ناحیه سر و گردن و ساعد در بخش جراحی بیمارستان شهید محمدی بستری و معاون مدرسه ترخیص شده است.

وی ادامه داد : متهمان به دستگاه قضاییه تحویل داده شدند وتحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

 

 

کدخبر: 754568 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟