پزشک قلابی با پرتاب گلدان از مهلکه گریخت + جزئیات بازداشت

دکتر علی اصغر کارگرمقدم روز دوشنبه افزود: طبق گزارش های دریافتی مبنی بر فعالیت مشکوک یک پزشک در منطقه پنجتن، پس از بررسی میدانی در روزهای گذشته، بازدید مشترکی از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، پلیس اماکن و همکاران نظام پزشکی مشهد از این مکان انجام و محرز شد که فرد مذکور پزشک قلابی بوده و با جعل مهر، از مدتها قبل اقدام به طبابت و تاسیس داروخانه در محل طبابت خود داشته است.

پزشک قلابی در پنجتن مشهد دستگیر شد

به گزارش رکنا، وی اظهار داشت: پس از اطلاع پزشک قلابی از حضور تیم بازرسی، شخص اقدام به فرار کرد که توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر و تحویل مقام قضایی شد.

وی افزود: این پزشک قلابی در هنگام فرار اقدام به پرتاب گلدان به سوی یکی از کارشناسان حاضر در صحنه کرده و وی را از ناحیه پا مصدوم کرد.

دکتر کارگرمقدم افزود:  کلیه اموال موجود در محل توسط نیروی انتظامی تحویل سازمان املاک تملیکی شد و مراتب برای پیگیری به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارجاع شد.

مدیر واحد نظارت بر سازمان نظام پزشکی مشهد در خصوص فعالیت‌ کارگروه مشترک مقابله با مداخله‌گران سلامت از آذرماه امسال با حضور مقام قضایی در مشهد گفت: از این پس برخورد با مداخله گران در امر درمان در تمامی حوزه های پزشکی و درمانی، با سرعت و شدت بیشتری پیگیری خواهد شد.

وی از مردم تقاضا کرد که قبل از مراجعه به مراکز درمانی از مجاز بودن مرکز درمانی و صلاحیت حرفه‌ای ارائه دهندگان خدمات درمانی اطمینان حاصل  کرده و با مراجعه به مراکز غیرمجاز سلامت خود را در معرض تهدید قرار ندهند.

سازمان نظام پزشکی مشهد اکنون دارای ۱۸ هزار عضو از میان پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان، ماماها، صاحبان آزمایشگاههای تشخیص طبی و کارشناسان پروانه دار است که امور صنفی خود را از طریق این سازمان مردم نهاد پیگیری می‌کنند.

کدخبر: 753332 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟