جنازه بدبوی مرد مشهدی روی تختخواب راز مسافرخانه را لو داد+ عکس

از آخرین مرتبه ای که داخل اتاقش رفته بود دو روز می گذشت.

نه خبری از او بود و نه سروصدایش می آمد. مرد مسافرخانه دار مشکوک شده بود برای همین خود را به طبقه بالا رساند و چند مرتبه مسافرش را صدا زد.

به گزارش رکنا، در ورودی اتاق نیز قفل بود و هیچ صدایی از داخل شنیده نمی شد. ابتدا فکر کرد که مرد میان سال محل را ترک کرده و به قصد زیارت از مسافرخانه خارج شده است اما پس از چک کردن دوربین های مجموعه اقامتی خود دریافت که او اصلا از اتاقش بیرون نیامده است.

مرد با شماره 125 تماس گرفت و موضوع را اطلاع داد و طولی نکشید که نجاتگران ایستگاه 24 آتش نشانی مشهد خود را به خیابان چهنو رساندند.

کشف جسد روی تخت

مأموران ابتدا شرح ماجرا را دریافت کرده و سپس به سراغ اتاقی رفتند که زائر میان سال در آن قرار داشت. مأموران با استفاده از تجهیزات در ورودی را بازکردند و وارد اتاق شدند. در همان ابتدا مشاهده شد که بدن بی جان این مرد مسافر در حالی که برخی از اندام هایش متورم شده و از دهانش خون سرازیر شده بود، روی تخت‌خواب قرار داشت.

کشف جنازه یک مرد روی تختخواب مسافرخانه

مأموران آتش نشانی با مشاهده صحنه بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کردند و زمانی نگذشت که یکی از تیم های گشتی انتظامی در محل حاضر شد. اعلام مرگ مشکوک مرد مسافر نیز از طریق پلیس به قاضی عارفی، بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو مشهد اطلاع داده شد و بررسی موضوع نیز در دستورکار مجریان قانون قرار گرفت.

فساد نعشی در تنهایی مرد مشهدی

زمانی نگذشت که تیمی از مأموران پزشکی قانونی در محل حاضر شدند و به بررسی جسد پرداختند. متوفی مردی حدودا 50 ساله بود که طبق نظر کارشناس پزشکی قانونی 48 ساعت از مرگ او می گذشت.

کارشناسان آتش نشانی نیز با احتمال اینکه متوفی دچار گازگرفتگی شده باشد محل را بررسی کردند و مسیر های خروجی گاز مونوکسید کربن از بخاری و آب گرمکن را چک کردند. دستگاه تشخیص گاز اما هیچ علامتی که نشان از انتشار گاز در محل داشته باشد را نشان نمی داد و همین امر مرگ متوفی را در هاله ای از ابهام قرار می‌داد.

با دستور بازپرس عارفی، جسد برای بررسی علت دقیق فوت به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات پرونده از سوی مأموران پلیس آغاز شد. کارشناسان آتش نشانی نیز پس از تکمیل بررسی های تخصصی میدانی محل را در اختیار مأموران پلیس قرار دادند.

حمله قلبی

روز گذشته قاضی عارفی در توضیح دیگر جزئیات این پرونده مرگ مشکوک گفت که طبق بررسی های صورت گرفته نتیجه معانیات و آزمایش های سم شناسی از سوی پزشکی قانونی اعلام شد و گازگرفتگی متوفی نیز تأیید نشد.

به گفته این مقام قضایی، متوفی احتمالا بر اثر یک حمله قلبی دچار حادثه شده و جان خود را از دست داده است. البته این موضوع هنوز جزو احتمالات است و بررسی ها تاروشن شدن زوایای پنهان این پرونده ادامه دارد.

تصادف خونین در بزرگراه

مأموران یکی دیگر از ایستگاه های آتش نشانی مشهد چند ساعت بعد از پایان عملیات کشف جسد در مسافرخانه سرخط عملیات امداد و نجات یک حادثه رانندگی در بزرگراه آیت ا... هاشمی رفسنجانی(میثاق) شدند.

آتشپاد دوم مهدی رضایی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد که خود در محل این حادثه حضور داشت درباره جزئیات این سانحه رانندگی گفت: نیروهای امداد و نجات ایستگاه های هفتم و سی و چهارم پس از حضور در صحنه حادثه و انجام بررسی های اولیه مشاهده کردند که یک دستگاه خودرو پژو پارس به علتی نامعلوم تعادل خود را از دست داده و با گاردریل برخورد کرده است.

راننده و 6 سرنشین داخل خودرو حادثه دیده مصدوم و محبوس شده بودند که مأموران نجاتگر آتش نشانی با استفاده از تجهیزات ویژه خود، عملیات رها سازی محبوسان را انجام دادند. هفت مصدوم این حادثه پس از رها سازی برای انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شده و به مرکز درمانی منتقل شدند.

طبق اعلام مهدی رضایی، صحنه حادثه نیز پس از بازگشایی معبر برای تعیین علت در اختیار کارشناسان پلیس راهور مشهد قرار گرفت.

 

کدخبر: 747180 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟