تیرخلاص به سر مرد همسایه به خاطر قبض برق / در ورامین رخ داد + جزییات

قتل همسایه در ورامین رخ داد. قتل همسایه به دلیل پول برق اتفاق افتاد. متهم قتل همسایه دستگیر و به قصاص محکوم شد. قاتل قتل همسایه با تفنگ ساچمه ای دست به این جنایت زد. متهم قتل همسایه در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

به گزارش رکنا،  رسیدگی به این پرونده از یکسال و نیم  قبل به دنبال کشته شدن مرد جوانی به نام شاهین در پیشوای ورامین آغاز شد .شواهد نشان می‌داد این مرد در حمله مرد همسایه به نام عرفان زخمی و به بیمارستان منتقل  شده بود که به خاطر شدت جراحات جان سپرد.جسد که با شلیک گلوله به سرش از پا درآمده بود با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و پلیس برای ردیابی عرفان  به تکاپو افتاد. ساعتی بعد ماموران پلیس مرد همسایه را ردیابی و بازداشت کردند.

 وی به درگیری با مرد همسایه اعتراف کرد و به بازسازی صحنه جرم پرداخت اما مدعی شد قصد کشتن مرد همسایه را نداشته و برای ترساندن وی به رویش اسلحه کشیده است.

این مرد  در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست قصاص را مطرح کردند .

وکیل آنها گفت :اگرچه متهم با تفنگ ساچمه ای شلیک کرده اما ترکش های  گلوله ساچمه ای در جمجمه قربانی پخش و منجر به مرگ وی شده است. از این رو برای متهم  تقاضای قصاص دارم.

 وقتی عرفان در جایگاه متهم ایستاد گفت: من و برادرم سالهاست در پیشوا ورامین صاحب یک ملک هستیم . شاهین در همسایگی ما زندگی می‌کرد و سالها بود او را می شناختیم. مدت‌ها بود او از برق ملک ما استفاده می کرد و هرگز پول قبض را نمی داد.آخرین بار وقتی مبلغ قبض بالا آمد سر همین موضوع با او درگیر شدیم.اما او قبول نمی کرد پول برق را بپردازد. به همین خاطر من وبرادرم  کابلهای  برق را قطع کردیم تا شاید نتواند از آن استفاده کند. ما به  شاهین گفتیم دیگر اجازه ندارد از برق ملک ما استفاده کند .همین موضوع موجب درگیری ما شد .

وی ادامه داد: یک هفته قبل از کشته شدن شاهین یک نفر که کلاهی سیاه را  روی صورتش کشیده بود مقابل ملک ما آمد و با اسلحه شروع به تیراندازی به سمت من و برادرم کرد .اما گلوله‌ای به ما برخورد نکرد و معجزه‌آسا زنده ماندیم.ولی من مطمئن بودم مردی که صورتش را  آن شب پوشانده بود شاهین بود که که کینه ما را به دل گرفته بود و می خواست من و برادرم را بکشد.

قتل مرد همسایه با اسلحه شکاری

این متهم در تشریح جزییات قتل گفت: یک هفته بعد از آن  ماجرا ،اسلحه ساچمه ای را برداشتم و برای ترساندن شاهین  مقابل خانه اش رفتم .من فقط یک تیر به سمت او شلیک کردم اما ناخواسته تیر به سر او برخورد کرد و موجب مرگش شد .ولی من واقعاً قصد کشتن او را نداشتم و پشیمان هستم. من می خواستم او را بترسانم تا بار دیگر با من و برادرم درگیر نشود.

 در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده وی را به قصاص محکوم کردند.

کدخبر: 743916 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟