حمله خونین جوان مست به پلیس تهران در خانی آباد + جزئیات دستگیری

سرهنگ " جلیل موقوفه ای " گفت: طی چندین فقره سرقت های متوالی از شهروندان با شیوه و شگرد مختلف و سرقت منزل موضوع  در دست بررسی قرار گرفت و با رصد اطلاعاتی مشخص شد این جرائم توسط یکی از اراذل سطح 1 حوزه کلانتری 152 خانی آباد انجام گرفته که سوابق شرارت متعددی نیز دارد؛ موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود: در تحقیقات تیم عملیات کلانتری ۱۵۲ خانی آباد مشخص شد متهم شرور سطح یک تهران بوده و چند روز قبل مامور پلیسی را زخمی  و متواری کرده و تحت تعقیب است.

دستگیری شرور سطح یک تهران در خانی آباد

این مقام انتظامی تصریح کرد: به دلیل حساسیت موضوع تیم عملیات کلانتری با رصد اطلاعاتی و بازبینی دوربین های مداربسته مخفیگاه سارق را در جنوب تهران شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد پس از دریافت این اطلاعات با اخذ مجوز قضائی به محل مذکور اعزام و در یک درگیری تن به تن با شلیک تیر هوایی متهم را که مشروبات الکلی نیز مصرف کرده بود و با چاقو قصد حمله به پلیس را داشت، بازداشت کردند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت: متهم پس از انتقال به کلانتری ۱۵۲ خانی آباد در بازجویی ها به جرم خود مبنی بر سرقت و شرارت، اعتراف کرد‌.

موقوفه ای خاطرنشان کرد: پرونده متهم برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد‌.

کدخبر: 742768 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟