پاتک پلیس تهران به دخمه 786 دزد / زاغ زن خانه ها بودند + عکس
حجم ویدیو: 52.42M | مدت زمان ویدیو: 00:05:59

به گزارش رکنا، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران گفت چهارمین طرح کاشف ،طرح مشترکی بین ماموران تخصصی پلیس پیشگیری و کارآگاهان پلیس آگاهی تهران در زمینه سرقت منزل به اجرا درآمد.

سردار رحیمی گفت در 48 ساعت گذشته 320 عملیات منسجم و هماهنگ برای دستگیری سارقان منزل به اجرا در آمد که تعداد 786 سارق حرفه ای منزل دستگیر شدند.

وی درباره تعداد و نوع اموال مسروقه و مکشوفه توسط پلیس، گفت: سه کیلوگرم طلا، ۱۰۰ عدد تلفن همراه، ۲۰ عدد لپ تاپ، ۸۰ دستگاه تلویزیون، ۴۰ عدد تابلو هنری و ده ها فقره اسناد و مدارک اعم از شناسنامه، کارت ملی و شناسنامه از مخفیگاه سارقان کشف شد.

رییس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه بیشترین اموال مکشوفه متعلق به حوزه ارز و طلا بود، افزود: در این طرح ۱۰۷ باند منهدم شد و نکته مهم اینکه ۶۳ درصد افراد دستگیر شده، سابقه دار هستند.

رحیمی گفت: در این طرح ۲۱ سارق حین سرقت دستگیر شدند و بیشتر این متهمان با ماموران پلیس درگیر شدند اما مقتدرانه با آن‌ها برخورد شد به نحوی که در ۱۰ مورد، تیراندازی بین مأموران و سارقان صورت گرفت.

 ۱۰۷ باند سرقت در تهران متلاشی شد

وی با اشاره به دستگیری ۳۰ نفر از مالخران نیز توضیح داد: رویکرد جدید پلیس با متهمان در اجرای ماموریت‌ها، موضوع محور است و به صورت جدی با بحث سرقت در حال اجرای برنامه‌های خود هستیم.

رحیمی به سارقان هشدار داد: سارقی که در تهران سرقت می‌کند بداند که در هر جای ایران باشد، دستگیر خواهد شد گو اینکه در چند عملیات طرح کاشف متهمان را در شهرهای مرزی کشور دستگیر کردیم و تحویل مراجع قانونی دادیم.

 

کدخبر: 730865 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟