خواهرزن دزد پنجه طلای خانه داماد بود / در تهران فاش شد

سرهنگ کارآگاه "سعید مجیدی" بیان داشت: اواخر دی ماه سال گذشته پرونده ای مبنی بر سرقت منزل برای رسیدگی تخصصی و کشف جرم از کلانتری126  تهرانپارس به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع پی جویی کارآگاهان قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: پس از انجام تحقیقات مقدماتی مال باخته اظهار داشت : ساعت 8 صبح  بیست و دوم دیماه از منزل خارج و ساعت 4 بعد ازظهر همان روز هنگام بازگشت به منزل متوجه بهم ریختگی خانه می شود که موجبات شک فراهم و بلافاصله محل نگهداری طلاهایش را بررسی و متوجه به سرقت رفتن کلیه طلاجات،‌ ساعت طلا مچی قیمتی، مدال جواهر نفیس و غیره جمعاً به ارزش تقریبی 400 میلیون تومان می شود.

دزدی از خانه خواهر در تهران برملا شد

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با حادث شدن سرقت کارآگاهان برای کشف و پی جویی جرم عازم محل سرقت می شوند و اثری از تخریب روی درب ورودی واحد مشاهده و رویت نگردید و با توجه به اینکه محل اختفای اموال به نحوی بوده که بدون شک بایستی سارق یا سارقان از آن اطلاع کامل داشته و مطلع بوده باشند لذا با بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم با توجه به شیوه ارتکاب سرقت(استفاده از کلید) کارآگاهان به خانواده خواهر زن شاکی مظنون می شوند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مظنونین جهت اخذ اظهارات اولیه به پایگاه دعوت و در بدو بازجویی با توجه به ادله متقن پلیس و مدارک مثبته ای که از صحنه جرم بدست آمده بود به ارتکاب سرقت معترف و علت انجام جرم را نیاز مالی بیان می دارند.

سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی افزود: با اعتراف خانواده خواهر زن به ارتکاب جرم سرقت کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی اعضای خانواده را بازداشت و با هماهنگی مقام قضائی جهت شناسایی و دستگیری مالخران برآمدند.

رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان گفت: با همکاری سارقان دو مالخر که اقدام به خرید طلاهای مسروقه کرده بودند دستگیر و برای رسیدگی قضائی به دادسرا معرفی شدند.

کدخبر: 728461 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟