فیلم گفتگو با دزدان خشن پارک های بزرگ غرب تهران + عکس
حجم ویدیو: 19.09M | مدت زمان ویدیو: 00:02:35

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا، چندی قبل ماموران کلانتری 139 مرزداران در جریان سرقت های سریالی در پارک نهج البلاغه و پردیسان قرار گرفتند و تیمی از ماموران تجسس کلانتری برای دستگیری سارقان وارد عمل شدند.

ماموران در تحقیقات میدانی پی بردند که سارقان سوار بر 2 موتور در مقابل پارک های بزرگ غرب تهران که در نزدیکی اتوبان حکیم و همت است توقف کرده و در حالیکه 2 موتور سوار منتظر بودند همدستان آنها از موتور پیاده شده و با ورود به پارک با شیوه موبایل قاپی و زورگیری اقدام به سرقت گوشی موبایل مردم در پارک می کنند.

تیم پلیسی در ادامه اطلاع پیدا کردند که دزدان پس از سرقت به سمت 2 موتور سوار که در انتظار آنها بوده رفته و سوار بر آن پا به فرار گذاشته اند .

ماموران در ادامه با گشت زنی های محسوس و نامحسوس موفق به شناسایی سارقان شدند و دزدان زمانیکه در زمان سرقت متوجه حضور ماموران می شوند پا به فرار می گذارند که موتور یکی از دزدان در محل جا می ماند و دزدان با پای پیاده فرار می کنند.

تیم تجسس کلانتری با تنها سرنخ جامانده از دزدان در محل سرقت که موتورسیکلت آنها بود موفق به شناسایی صاحب موتور که جوان 18 ساله ای است دیگر اعضای باند را ردزنی کردند و شامگاه یکشنبه 11 مهرماه در عملیاتی همزمان و غافلگیرانه 3 عضو این باند و مالخر آنها دستگیر شدند.

پشیمانی سارق تازه کار پس از دستگیری

میثم 18 ساله که تازه کار است ادعا می کند بخاطر دوستان و مشکلات مالی دست به سرقت زده و پشیمان است.

سابقه داری؟

نه.

چند گوشی سرقت کردی؟

2 بار برای سرقت رفتم که یکبار پس تعقیب مان کرد و یکبار هم 3 فقره گوشی سرقت کردیم.

چرا دزدی؟

رفیق ناباب .

خودت نقشی نداشتی؟

مشکل داشتم که دست به سرقت زدم.

نمی ترسیدی دستگیر شوی؟

وقتی مشکل داشته باشی از هیچ چیزی نمی ترسی.

چقدر پول به جیب زدی؟

600 هزار تومان.

ارزشش را داشت؟

نه، اگر کار می کردم می توانستم کمک خرج مادرم باشم و هزینه های درمانش را بپردازم و الان مشکلات بیشتر شد.

بنا بر این گزارش، چنانچه افرادی به این شیوه در پارک های غرب تهران هدف سرقت دزدان قرار گرفته اند برای پیگیری به کلانتری 139 مرزداران مراجعه کنند.

کدخبر: 726878 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟