خلع سلاح نگهبان بیمارستان با خنجر تیز / در میناب رخ داد

دکتر یدا.. رئیسی ما کیانی گفت : به دنبال تذکر لسانی یکی از پرسنل نگهبانی در قسمت راهرو بخش مراقبتهای ویژه نسبت به تردد بی مورد و مزاحمت در جلو بخش مذکور در ساعت غیر معمول ضاربان شرور اقدام به ضرب و شتم این نگهبان وظیفه شناس می کنند و سپس با ماشین  اقدام به فرار می کنند که بلافاصله نیروهای حفاظت فیزیکی بیمارستان با اقدام سریع در ورودی بیمارستان را می بندند.

حمله خونین به نگهبان بیمارستان میناب

به گزارش رکنا، وی افزود : راننده به ناچار به جلو اورژانس می رود و خود را درمحاصره نیروهای امنیتی بیمارستان می بیند و در همین حین با سلاح سرد از ماشین پیاده می شوند و با خنجر بلند به طرف نیروهای نگهبان حمله ور می شوند و نگهبانان با ترفند امنیتی وی را خلع سلاح و با پلیس انتظامی 110 تماس گرفته و ضارب طی صورتجلسه ای به همراه  3 شیشه مشروبات الکلی و یک خنجر ( سلاح سرد ) که توسط دوربین های مداربسته موجود ثبت و ضبط و تحویل مقامات امنیتی وقضائی شهرستان شد.

رئیسی با بیان اینکه هیچگونه اغماضی وجود ندارد ادامه داد : این افراد باید به جزای عملشان برسند چرا که باعث اغتشاش در بیمارستان، همراه با ایجاد رعب و وحشت در بیماران و همراهان و تهدید و ضرب و شتم  نیروی در حین انجام وظیفه شده اند که به جهت حفظ شان و دفاع از حقوق کارکنان از مقامات قضائی درخواست می نمایم مطابق قانون اشد مجازات مربوط به جرم برای این مجرمان در نظر گرفته شود.

گفتنی است ، نگهبان  مذکور از ناحیه چشم به شدت آسیب دیده ،  از ناحیه بینی دچار شکستگی و از ناحیه سر نیز  آسیب دید ه است و هم اکنون تحت درمان قرار دارد .

کدخبر: 726409 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟