خیانت زن بلاگر به شوهرش ! / مرد بلاگر قاتل شد  + فیلم گفتگو
حجم ویدیو: 83.85M | مدت زمان ویدیو: 00:14:38

قتل بلاگر در تهران به قتل اتفاق افتاد. متهمان قتل بلاگر پس از قتل جسد را به آتش کشیدند. . متهم پرونده قتل بلاگر که قبلا مدعی بود زن جوان دستور قتل بلاگر  را صادر کرده ، جنایت را گردن گرفت و گفت زن بلاگر در قتل بلاگر دستی نداشته است .

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده با ناپدید شدن مرد ۳۷ ساله ای به نام بهنام آغاز شد.مادر وی که به پلیس آگاهی رفته بود گفت: پسرم ۱۴ سال است که ازدواج کرده و صاحب یک دختر است.او چند روز است ناپدید شده و عروسم می‌گوید او به کشور امارات مهاجرت کرده و قرار نیست دیگر به ایران برگردد. اما من به حرفهای عروسم مشکوک هستم.

 به دنبال اظهارات زن سالخورده تلاش برای به دست امدن سرنخی از سرنوشت بهنام که در پیج های اینستاگرامی فعالیت داشت آغاز شد .

 مأموران در نخستین گام از بررسی‌ها به همسر ۲۹ ساله وی به نام سمیرا مشکوک شدند .سمیرا که بلاگر بود و فالوور های زیادی داشت به قتل شوهرش با همدستی یک مرد بلاگر به نام آریا اعتراف کرد.

 وی گفت : من و همسرم ۱۴ سال بود که با هم زندگی می کردیم و صاحب یک دختر بودیم. همسرم با اینکه ورزشکار بود اما به قرص‌های ترامادول اعتیاد داشت و همیشه من و دخترم را اذیت میکرد. من از طریق اینستاگرام و پیج های تبلیغاتی درآمد داشتم.

تا اینکه یک روز با یک بلاگر که خودش را سحر معرفی کرده بود آشنا شدم و از  بدرفتاری های شوهرم گلایه کردم. پس از مدتی رابطه من و سحر نزدیک شد و من او را ملاقات کردم و فهمیدم او یک مرد به نام آریاست  که خودش را زن معرفی کرده بود.من از زندگی شخصی ام به او گفتم و برای ادب کردن شوهرم از او کمک خواستم.

 این زن ادامه داد: آریا در قالب پیج مدلینگ کودک با  شوهرم که او هم بلاگر بود  طرح دوستی ریخت و یک روز به خانه‌مان آمد و قرص های خواب آوری را که از قبل تهیه کرده بود به شوهرم خوراند. وقتی شوهرم به خواب عمیق رفت ، من و آریا دست و پای او را بستیم .

می‌خواستیم او را آرایش کنیم و از او فیلم بگیریم و او را تهدید کنیم تا دست از اذیت و آزار من و دخترم  بردارد. من میخواستم شوهرم را تهدید کنم اگر بار دیگر من و دخترم را کتک بزند فیلم‌ها را در اینستاگرام پخش کنم و آبرویش را ببرم. اما در حین فیلمبرداری یکباره شوهرم بیدار شد و آریا ناچار او را با با چاقو زد و گریخت .

 با اطلاعاتی که این زن به پلیس داده بود آریا ۳۵ساله  که یک سابقه کیفری در پرونده اش داشت ردیابی و بازداشت شد.

 مرد بلاگر به قتل اعتراف کرد و گفت همراه با سمیرا پس از قتل جسد را در بیابان های حاشیه تهران در یک سایت زباله به آتش کشیده است.

  در بازجویی‌های بعدی آریا گفت : سمیرا دستور قتل شوهرش را صادر کرده و در قتل به او کمک کرده بود اما در بازجویی‌های بعدی اعترافات تازه ای را مطرح کرد و  گفت:  زن جوان در قتل شوهرش دستی نداشته است و بی گناه است.

 وی گفت : ما اصلا قتل نداشتیم . چون بهنام یکباره از خواب بیدار شد از ترسم با چاقو او  را زدم . سپس به خانه خاله ام رفتم و ویلچر پسرخاله معلولم را قرض گرفتم .من جسد را روی ویلچر گذاشتم و سپس سوار ماشین کردم و آن را در حاشیه تهران به آتش کشیدم .سمیرا در این ماجرا دستی نداشت.

سمیرا نیز مدعی شد قتل شوهرش یکباره رخ داده و برنامه ریزی برای قتل او  نداشته است.سمیرا گفت  بی گناه است و درخواست داد تا آزاد شود .

به دنبال بازسازی صحنه جرم برای آریا به اتهام قتل و برای سمیرا به اتهام معاونت در جنایت کیفرخواست صادر و پرونده شان به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. قرار است آنها به زودی در دادگاه محاکمه شوند.این در حالی است اولیای دم درخواست قصاص را مطرح کرده اند.

کدخبر: 726130 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟