بازداشت سارقان مسلح بزرگراه همت + فیلم لحظه تیراندازی
حجم ویدیو: 6.35M | مدت زمان ویدیو: 00:00:52

سارقان مسلحی که شامگاه 18 شهریور، در بزرگراه شهید همت پس از مشاهده مأموران پلیس، اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کرده و سپس با زورگیری مسلحانه، موفق به فرار با یک دستگاه خودروی پژو 207 شده بودند، بازداشت شدند.

به گزارش رکنا، از این سارقان مسلح، چهار قبضه سلاح جنگی و هفت تیغه خشاب سلاح کلاشینکف برجای مانده بود.

دستگیری سارقن همت / آنها تیراندازی کردند

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در توضیح دلیل تیراندازی رخ داده در بزرگراه شهید همت که رخ داد، گفت: در ساعات پایانی پنجشنبه شب، ماموران گشت کلانتری باغ فیض در حال گشت زنی در حوه استحفاظی خود در محدوده بزرگراه شهید همت بودند که به یک دستگاه خودروی پژو پارس با سه نفر سرنشین مشکوک و برای بررسی موضوع به خودرو نزدیک شدند.

 وی ادامه داد: سرنشینان خودرو به محض مشاهده ماموران، اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کردند که در این حین ماموران پلیس نیز اقدام متقابل را آغاز کردند و سه متهم پا به فرار گذاشتند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه متهمان از خودروی خود پیاده و با زورگیری یک دستگاه سواری پژو 207 از یکی از شهروندان از محل متواری شدند، گفت: در جریان تیراندازی رخ داده میان پلیس و مجرمان یک نفر از متهمان زخمی شد همچنین متاسفانه یکی از ماموران پلیس مجروح شد که با انتقال به مرکز درمانی اقدامات درمانی برای وی انجام شد.

موقوقه‌ای با بیان اینکه از خودروی متهمان چهار قبضه سلاح جنگی و هفت تیغه خشاب سلاح کلاشینکف برجای ماند، اظهارکرد: اقدامات برای دستگیری این افراد از سوی پلیس آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

 

درگیری مسلحانه

کدخبر: 723564 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟