قتل مرد ورزشکار جلوی در خانه شان / در شرق تهران رخ داد

قتل مرد ورزشکار در خیابان پرواز رقم خورد.مرد ورزشکار برای ورزش صبحگاهی از خانه خارج شد که به قتل رسید. عامل قتل برای سرقت در کمین نشسته بود و با ضربات چاقو دست به قتل زد. تحقیقات برای شناسایی عامل این قتل کلید زده شده است.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 9 صبح امروز چهارشنبه ماموران کلانتری 128 تهران نو در جریان مرگ مرد 60 ساله ای در بیمارستان قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به بیمارستان مراجعه و پی بردند که مرد 60 ساله هدف ضربه چاقوی مرگبار قرار گرفته است.

بدین ترتیب بازپرس محمدحسین زارعی از شعبه 10 دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تحقیق به بیمارستان مراجعه کردند.

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی پی بردند که مرد 60 ساله از ناحیه پهلو هدف ضربه چاقو قرار گرفته است و پس از انتقال به بیمارستان بخاطر خونریزی و شدت ضربه چاقو روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفته است.

قتل صبحگاهی پیرمرد ورزشکار

تیم پلیس جنایی تهران در ادامه برای تحقیق به سراغ خانواده مرد 60 ساله که در بیمارستان حضور داشتند رفتند و یکی از اعضای خانواده به ماموران گفت: پدرم هر روز صبح برای ورزش از خانه خارج می شد و امروز نیز ساعت 6 صبح مثل همیشه از خانه خارج شد که دقایقی بعد فریادهای دزد دزد پدرم را شنیدیم و به سرعت از خانه خارج شدیم که مشاهده کردیم پدرم غرق خون روی زمین افتاده است.

کارآگاهان با تحقیقات میدانی پی بردند که مرد 60 ساله پس از خارج شدن از خانه هدف حمله قاتل قرار گرفته است و با توجه به اظهارات اعضای خانواده که صدای پدرشان را شنیدند فرضیه قتل برای سرقت پیش روی ماموران قرار گرفت واین در حالی است که هیچگونه سرقتی از وی صورت نگرفته است.

بازپرس زارعی در این مرحله دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد و تحقیقات برای شناسایی عامل این جنایت صبحگاهی و چگونگی قتل در دستور کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

کدخبر: 722968 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟